Відгуки наших клієнтів

Олександр Іваровський
Олександр Іваровський
Підприємець

Роздрібна торгівля спорттоварами

З сервісом workabox працюю з серпня 2013 року. В цілому, сервіс з легкістю справляється з поставленими завданнями. Має інтуїтивно - зрозумілий інтерфейс, будь-який підприємець і співробітник з легкістю опанує що й до чого. Коли в нас виникають складнощі, то кваліфіковані спеціалісти консультують нас дуже швидко, навіть в режимі on – line.

Хочемо відзначити стабільність в роботі. За весь час користування, сервіс жодного разу не «впав». Оновлення відбуваються непомітно для кінцевого користувача. Це не порушує нашу щоденну роботу.

Головне для мене - сервіс відповідає всім потребам сучасного ринку. В сервісі багато різноманітних маркетингових інструментів, розгорнуті звіти, ведення бази клієнтів, підтримка периферійних пристроїв, POS -терміналів, чекових принтерів, сканерів штрих-кодів та іншого.

Сергій Третьяков
Сергій Третьяков
Підприємець

Мультіканальний Бордшоп EXTREME1.RU

Про систему обліку для свого онлайн -бізнесу я замислювався давно, навіть коли обсяги дозволяли використовувати Excel і БД сайту. Але дуже гостро питання постало під час відкриття роздрібного магазину, розширення бізнесу та реалізації стратегії мультиканальних продажів.

Основна перевага workabox - економічність, причому у всьому. Не потрібно піднімати свій сервер, тримати IT- фахівця, оновлювати програмно-апаратну платформу. Наші співробітники легко і швидко почали користуватися системою, без тренінгів та курсів. Питання з доопрацювання функціоналу вирішуються професійно і швидко, без зайвих витрат.

На ринку взагалі мало систем, розроблених для малого бізнесу - простих, економічних і легко масштабованих. Тому окреме спасибі команді workaboxза відмінний продукт саме для малого бізнесу, будемо розвиватися разом!

Дмитро Побережний
Дмитро Побережний
Комерційний директор

Мережа магазинів «Скворечник»

Кілька років тому ми замислилися над тим, щоб автоматизувати роботу нашої мережі за допомогою якісного програмного забезпечення. Довгий час ми не могли нічого обрати. Розглянуті варіанти були або занадто складні і дорогі, або примітивні, без будь-якого натяку на розвиток. Жодна із запропонованих систем не вирішувала наші завдання повністю, а можливості інтеграції з іншим обладнанням були дуже обмежені і «кострубаті».

Ми обрали workabox унаслідок багатообіцяючих перспектив у розвитку функціоналу, а також завдяки тому, що розробники сервісу мають досвід розробки систем автоматизації роздрібної торгівлі та торгового маркетингу. До того ж, нас дуже цікавить можливість інтеграції сервісу з back-офісом і СMS. У перспективі все це очікується в сервісі.

З власного досвіду користування сервісом, ми можемо поділитися деякими враженнями про нього. Приємний зрозумілий інтерфейс, який легко опановують люди знайомі з інтерфейсом таких хмарних сервісів, як Google Gmail. Людям, які звикли до більш «класичного» інтерфейсу, свої звички довелося змінити, але робота від цього прискорилася. Ми вели весь товарний і фінансовий облік на папері, а тепер ми раді можливості в будь-який момент отримати інформацію про залишки товару і про продажі, з необхідною нам деталізацією.

Для нас значно спростились управління номенклатурним довідником (який у нас налічує близько 10 тис. товарів) та процес встановлення і зміни цін (зараз продавці з екрану отримують повідомлення про зміни цін. Це істотно знижує ризик помилок).

Нарешті, у нас з'явилася можливість без особливих організаційних зусиль проводити розпродаж і прості акції, а також управляти дисконтною системою.

Ми з нетерпінням чекаємо виходу другої версії сервісу workabox, в якій буде ще більше корисних можливостей.

Андрій Михайльов
Андрій Михайльов
Співвласник зооцентру

«Добропес»

Мій улюблений звіт - це звіт про продаж товару. Мені не потрібно весь час перебувати в магазині шукаючи «дірки в полках » або ритися в блокноті, де фіксується товар, який був проданий. Весь свій асортимент я поповнюю виходячи з того, який товар я вже продав. До того ж в мене є можливість виділити товари, які користуються попитом і збільшити їх закупівлю.

З workabox не потрібно телефонувати продавцю в кінці дня і запитувати його: «ну як сьогодні пройшов день?» Або змушувати продавця надсилати СМС із залишком грошей у касі. Все це можна дізнатися наприкінці дня, або в будь-який зручний час за наявності доступу до Інтернету, а в сучасному світі це не є проблемою.

Нам сподобалось, що повноваження касира можливо обмежувати, все в міру: немає необхідності кожні 30 хвилин втручатися в його роботу, і в той же час, він не може зловживати в питаннях, пов'язаних з грошима.

Підсумок: ніякого встановлення (крім додатка «Каса», і це не є складно), прив'язки до конкретного пристрою, можливість провести будь-яку операцію практично на будь-якому пристрої. При зростанні бізнесу дуже зручно, що можна завантажувати практично будь-які дані з Excel. За два тижні в довідник було внесено близько 600 записів, роздруковано близько 2400 етикеток зі штрих-кодами і цінами.

Відмінна підтримка з боку розробників workabox.

Дмитро Бут
Дмитро Бут

Магазин миттєвої фотографії Fotovramke

За допомогою workabox ми легко ведемо облік усіх наших «миттєвих» продуктів.

В будь-який момент, у нас є можливість створити звіт, проаналізувати продажі та купівельну спроможность наших клієнтів. Ми оперативно приймаємо грамотні управлінські рішення, навіть, коли перебуваємо в ділових відрядженнях. Лояльна і оперативна служба підтримки - одна з багатьох переваг workabox, яка дуже допомагає нам у роботі.

Костянтин Андрєєв
Костянтин Андрєєв
Владелец

Роздрібний магазин «КАМУФЛЯЖ»

Сервіс workabox пдозволяє мені більше часу приділяти розвитку бізнесу. Найдорожче - це час.

workabox дозволяє мені мінімізувати тимчасові витрати на підготовку товару до продажу, до його обліку та переміщення. Дає мені можливість зітхнути з полегшенням, озирнутися і побачити нові горизонти для розвитку бізнесу. Важливим є також і те, що вся інформація, яка заводиться в workabox конфіденційна, але в той же час, легкодоступна для користувача з будь-якого ноутбука.