
RFM-аналіз – одна з важливих методик класичного маркетингу, призначена для мотивації і прогнозування поведінки клієнтів.
RFM-аналіз – одна з важливих методик класичного маркетингу, призначена для мотивації і прогнозування поведінки клієнтів.
Метою будь-якого торгового підприємства є отримання прибутку. Для збільшення прибутку необхідно управляти двома ключовими факторами: асортиментом і клієнтами (покупцями).
Державна фіскальна служба України повідомляє, що з 1 липня 2015 року починають діяти штрафні санкції для ФОП III групи та власників інтернет-магазинів, що не встановили реєстратори розрахункових операцій та не зареєстрували їх у податковій до 30 червня 2015 року.
З 25 по 27 лютого у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбудеться виставка технологій і обладнання для торгівлі «Марго Магазин 2015». Запрошуємо вас відвідати наш стенд.
Реальна історія з життя. Один власник бізнесу вирішив продавати в нашій країні годинники відомого зарубіжного бренду за цілком прийнятною ціною. У надії на швидкий успіх його компанія закупила за порадою рекламного агентства кілька бордів та лайтбоксів на прохідних вулицях міста, а також в хороших місцях популярних торгово-розважальних центрів. Але, незважаючи на вжиті заходи, продажі й не намагалися рости стрімкими темпами.
З даної статті ви дізнаєтесь, як, будучи оффлайн-рітейлером, масштабувати свій бізнес і запустити новий канал продажів - інтернет-магазин, як швидко розгорнути онлай-магазин за допомогою інтеграції сервісу workabox з inSales, про особливості реалізації підтримки інтернет-торгівлі в цьому сервісі, а також ми зупинимося на головних кроках інтеграції сервісів.
Мобільні технології поступово стають невід'ємною частиною життя для жителів мегаполісів. У 2013 року в нашій країні було приблизно 12 млн. користувачів смартфонів, з яких мобільними додатками користувалося близько 7 млн. чоловік. Прогноз на 2015 рік - збільшення користувачів смартфонів на 110-120%.
Сьогодні, в цій статті ми поговоримо про можливість інтеграції системи SAP Business One з хмарним сервісом workabox, як про один із доступних способів, який впливає на зниження вартості автоматизації роздрібної торгівлі.
Виробникам і дистриб'юторам. Як знайти приховані резерви для зростання бізнесу.
З 7 по 9 жовтня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбудеться виставка реклами і маркетингу REX. Запрошуємо вас відвідати наш стенд.
У вас роздуми ... відкривати чи не відкривати вам магазин біля будинку? Поговорили вже з друзями, які зважилися на цей крок і досить таки успішно. Маючи величезний досвід в роздрібній торгівлі, ми можемо сказати, що ... продуктовий магазинчик біля будинку або м'ясна лавка, в принципі - це вигідний бізнес, навіть для тих, у кого зовсім немає досвіду в торгівлі. Але спочатку у вас будуть питання, можливо, ви будете робити і помилки.
У кожного рітейлера зараз на слуху мультиканальні продажі. Це не просто новомодний тренд, що прийшов до нас з Європи, а непоганий спосіб налаштувати свій бізнес, навіть маленький, на отримання додаткового прибутку при порівняно низьких витратах. Реально?
В умовах кризи, що склалася, бізнесу складно втриматися на плаву. Особливо гостро питання «вижити» стає перед дрібною і середньою роздрібною торгівлею, яким щоденно доводиться боротися за кожного клієнта з роздрібними гігантами - супер-, мега-, гіпермаркетами. Покупці, в свою чергу, слідкують за кожною копійкою і думають тричі, перш ніж щось придбати. Більшість віддає перевагу перевіреним рітейлерам. Але добра половина готова поступитися цим рішенням на користь магазинів, які дають певні переваги: знижки, подарунки, швидке обслуговування. Тому рітейлерам необхідно підлаштовуватися під бажання клієнтів, а значить, щось міняти в управлінні своїм бізнесом.