Рецепт Лояльність 31.08.2015

Використання RFM-аналізу для збільшення лояльності ваших клієнтів

RFM-аналіз – одна з важливих методик класичного маркетингу, призначена для мотивації і прогнозування поведінки клієнтів.

Рецепт Лояльність 13.02.2015

Як залучити покупця або лідогенерація з тролейбусної зупинки

Реальна історія з життя. Один власник бізнесу вирішив продавати в нашій країні годинники відомого зарубіжного бренду за цілком прийнятною ціною. У надії на швидкий успіх його компанія закупила за порадою рекламного агентства кілька бордів та лайтбоксів на прохідних вулицях міста, а також в хороших місцях популярних торгово-розважальних центрів. Але, незважаючи на вжиті заходи, продажі й не намагалися рости стрімкими темпами.

Рецепт Лояльність 14.11.2014

Як поєднати оффлайн- і онлайн-роздрібну торгівлю. Інтеграція workabox з inSales

З даної статті ви дізнаєтесь, як, будучи оффлайн-рітейлером, масштабувати свій бізнес і запустити новий канал продажів - інтернет-магазин, як швидко розгорнути онлай-магазин за допомогою інтеграції сервісу workabox з inSales, про особливості реалізації підтримки інтернет-торгівлі в цьому сервісі, а також ми зупинимося на головних кроках інтеграції сервісів.

Рецепт Лояльність 28.07.2014

Як подолати кризу? Відмовитися від магазину? Або ...

Наївно думати, що існує універсальний рецепт успіху, який дасть 100% гарантію і підійде всім рітейлерам під час кризи. Безумовно, керівнику потрібно довіряти своїй бізнес-інтуїції і дивитися на ситуацію з усіх кутів. Чого не варто робити, так це дотримуватися кліше і ховати голову в пісок, не помічаючи проблем. Ви запитаєте: як отримати цей свіжий погляд? Розглянемо ситуацію на прикладі українських рітейлерів.

Рецепт Лояльність 15.07.2014

Візьміть і зробіть! Дисконтна карта за 30 хвилин.

Сьогодні приблизно 14,5% населення Землі має хоча б одну дисконтну карту. Це 650 млн. чоловік, Дана цифра щорічно збільшується на 12%. В Україні одну дисконтну карту мають 72% жителів міст з населенням від 100 000 чоловік і цей показник також досить стабільний протягом останніх трьох років.

Рецепт Лояльність 16.06.2014

В погоні за «новачками» ми забуваємо про відтік «старих» клієнтів

Сучасний покупець вибагливий, вимогливий до сервісу, асортименту, розпещений знижками. Крім того, висока конкуренція і насиченість ринку сприяє міграції покупців між ритейлерами.

Рецепт Лояльність 14.04.2014

Як «заманити» покупця, використовуючи купони на знижку: випуск та обслуговування

Більшість покупців вірять, що знижками ви нагороджуєте їх за лояльність і прихильність до вашого магазину чи торгової мережі. З цієї причини вони відмовляються від пошуку аналогічного товару в іншому місці, а прагнуть якнайшвидше здійснити покупки у вашій роздрібній точці.

Рецепт Лояльність 31.03.2014

7 перевірених способів змусити покупця піти і не повернутися

Без покупців торгівлі не існує, і часом здається неймовірним те, як легко в роздрібній торгівлі втратити клієнта. Розуміючи, що саме завдасть вам шкоди, ви зможете уникнути неприємностей і дозволити справі розвиватися. Спеціально для вас, вивчивши досвід наших клієнтів, ми розробили найдієвішу інструкцію, як позбутися постійних і нових клієнтів. З цією інструкцією ваш магазин буде відпочивати цілодобово!

Рецепт Лояльність 03.03.2014

«I will be back»! Або керівництво з утримання клієнтів

Про програми лояльності для клієнтів роздрібної торгової точки

Вартість залучення одного нового клієнта в 2-3 рази перевищує витрати на утримання постійних клієнтів. Саме вони можуть у перспективі стати адвокатами вашого бренду, і привести до вас нових покупців. А можуть піти до конкурента на сусідній вулиці.