Рецепт Лояльність 31.03.2014

7 перевірених способів змусити покупця піти і не повернутися

Без покупців торгівлі не існує, і часом здається неймовірним те, як легко в роздрібній торгівлі втратити клієнта. Розуміючи, що саме завдасть вам шкоди, ви зможете уникнути неприємностей і дозволити справі розвиватися. Спеціально для вас, вивчивши досвід наших клієнтів, ми розробили найдієвішу інструкцію, як позбутися постійних і нових клієнтів. З цією інструкцією ваш магазин буде відпочивати цілодобово!

Зневажайте старих клієнтів

Пускайте в дисконтну систему тільки нових клієнтів, не винагороджуйте старих за вірність. Не забувайте, що постійний покупець - це шкідливий проноза, який занадився робити у вас покупки і постійно змітає з полиць товари. Зневажайте його! Дайте йому зрозуміти, що він вам набрид, а вашим співробітникам на нього плювати.

ОБЕРЕЖНО! Клієнт повернеться, якщо…

Прорахувати маркетингову стратегію ще раз з позиції постійного клієнта. workabox допоможе вам правильно визначити товарні групи і розміри знижок, ваша справа - розподілити вигоди на користь постійних покупців.

Сховайте цінники

Адже вам байдуже, скільки часу витратить клієнт в магазині, і ви не зацікавлені в тому, щоб зробити торгівельну точку привабливою? До того ж, цінники потрібно ще надрукувати і приклеїти, а на це піде час, який продавець може витратити на сон за стійкою. А тут ще ці настирливі клієнти докучають питаннями. Пожалійте свого продавця!

ОБЕРЕЖНО! Клієнт повернеться, якщо…

Ваші співробітники навчаться друкувати і розставляти цінники. Погодьтеся, набагато легше підписувати цінники не вручну, а генерувати і друкувати автоматично; продавець не витрачає час на механічний прорахунок і заповнення даними шаблону, а клієнт отримує інформацію, не витрачаючи час на безглузді розпитування.

Ніяких візиток і повна конспірація

Не друкуйте візитки і відмовляйтеся записати покупцеві ваш номер телефону та адресу під приводом, що немає паперу. Або тут же видавайте шматок прайс-листа, з розпливчастим чорно-білим зображенням на звороті.

ОБЕРЕЖНО! Клієнт повернеться, якщо…

Замовити візитки та іншу промо-продукцію вже сьогодні, а завтра почати роздавати її, причому не на вимогу, а добровільно. До речі, з workabox ви зможете заводити і прораховувати всю промо-продукцію.

Ціна - ваш аргумент

Продавайте тільки дешевий товар, зрештою, ціна - це найпростіше, чим можна «вбити» конкурента! Хороші продукти, відмінне обслуговування, маркетинг, що враховує час і місце продажу - ви витратите на це час, поки конкурент буде шукати спосіб знизити ціну у себе . Втім, якщо в сусідньому магазині товари будуть ще дешевше - чудово, тепер чужі продавці будуть розбиратися з натовпом клієнтів!

ОБЕРЕЖНО! Клієнт повернеться, якщо…

Використайте як мінімум стільки ж часу, скільки ви думаєте над скороченням витрат, на прорахунок того, як підвищити якість і отримати прибуток для магазину. До речі, з workabox ви можете подивитися розмір отриманого прибутку, використавши аналітику, визначити товари, які погано продаються, які залежались у вас на полицях, а також побудувати цікаві програми лояльності.

Тисніть на клієнтів!

Пост-продаж - це цілком розумно, довіряйте цій стратегії. Вам не варто розбиратися, що потрібно кожному з покупців. Завжди пропонуйте вашому настирливому клієнтові те, що йому не потрібно. Бігайте по магазину за покупцем з питаннями: «Що-небудь ще?, Купуйте віник?». Це геніальне рішення, яке точно змусить його купити щось непотрібне. Тисніть на нього, нав'язуйте свої уподобання, не забувайте правило - клієнт - це шкідливий проноза .

ОБЕРЕЖНО! Клієнт повернеться, якщо…

Почати збирати інформацію про покупців. Пізніше ви зможете не просто розбиратися в вподобаннях постійних клієнтів, але і робити точні прогнози з приводу нових.

Викиньте з голови покупців і «топ- продукти»

Або не дотримуйтеся тактики «у кожної роздрібної торгівлі є стратегічні продукти і стратегічні клієнти». Вони не формують фундамент для бізнесу. Знайте, що ваших залишившихся клієнтів - зануд і ваші продукти ніхто ніколи не зможе затьмарити, навіть нові тренди і перспективні нові клієнти. Дорогі рітейлери, зробіть ставку на цю конячку ...

ОБЕРЕЖНО! Клієнт повернеться, якщо...

Скласти список покупців, яких ви не можете дозволити собі втратити. Потім подумайте над тим, за яким товаром вони приходять до вас. Перед вами список стратегічно важливих товарів. Вам потрібно зберегти дані в єдиній системі - і у вас в руках «золотий ключик», розрахований план закупівлі необхідних товарів. З цього моменту сміливо починайте імпровізувати з хмарного сервісу.

Зробіть рішення проблем болючим

Документи на повернення або обмін продукції в п'яти копіях, розписки ... нехай продавець телефонує особисто вам в будь-якій конфліктній ситуації - все це дозволить вам протримати клієнта в магазині цілий день. Чому б і ні, адже він зайшов до вас випити чашечку чаю з продавцем, не важливо, чи вирішить хтось його проблему швидко і ефективно.

ОБЕРЕЖНО! Клієнт повернеться, якщо ...

Встановити загальні правила для працівників і дозволити їм самостійно і оперативно вирішувати питання повернення та обміну. Відсутність конфліктів, приємна атмосфера і мінімум витраченого часу - все це дозволить налагодити дружні відносини між продавцем і клієнтом.

Чи багато ви запам'ятали? Поза сумнівом, способів втратити клієнтів набагато більше, але, як мінімум, від цих семи workabox дозволить вам позбутися!

Ви отримаєте

  • середній чек збільшується на 30-40%,
  • 35-50% від загального числа покупців стануть постійними,
  • частота покупок зростє в 1,5 рази,
  • в середньому протягом року товарообіг компанії збільшується на 30-40%.

Вам знадобиться

Для того, щоб у вас не було щодня проблем з покупцями, і ви не несли збитки, скористайтесь функціоналом workabox:

  • Маркетинг, який надасть вам можливості для стимулювання продажів, утримання покупців, підтримки сертифікатів, купонів, дисконтних карт, програм лояльності.
  • Робота з прайс-листами - ви зможете без зусиль створити новий ПЛ, редагувати старий, інформувати ваших співробітників про зміну цін.
  • Грошовий облік - вхідні та вихідні платежі. Облік продажів і повернень товарів від покупців.
  • Закупівлі - ведення довідника постачальників, формування замовлення на поставку, розрахунок замовлення.
  • Роздрібні продажі - зручне касове місце для касирів, підтримка необхідного обладнання, оформлення повернення товару від покупця. Прийом оплати - як готівкою, так і банківськими платіжними картами.

    А також:

  • Сучасний комп'ютер, або ноутбук, або планшет, що працюють на iOS, Android або Windows. Приблизно - $591.
  • Сканер штрих- кодів і чековий принтер - $350.
  • Друк промо -продукції - $150

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.