Рецепт Лояльність 03.03.2014

«I will be back»! Або керівництво з утримання клієнтів

Про програми лояльності для клієнтів роздрібної торгової точки

Вартість залучення одного нового клієнта в 2-3 рази перевищує витрати на утримання постійних клієнтів. Саме вони можуть у перспективі стати адвокатами вашого бренду, і привести до вас нових покупців. А можуть піти до конкурента на сусідній вулиці.

Для залучення покупців служать: дисконтні картки, подарункові сертифікати та купони на знижку. Користуватися такими «цукерками» слід обачно, ретельно прораховуючи вкладення і віддачу. Невдало проведена високобюджетна акція може поставити підприємство на грань виживання або взагалі привести до його руйнування. Тому просто роздати купони, не розрахувавши вигоду - ризиковано.

Успіх акції залежить, наскільки добре ви знаєте своїх клієнтів. Чого очікує відвідувач - і що він отримує за фактом? Чи відповідає якість обслуговування стандартам компанії? Наскільки інформація про вашу фірму відповідає тому, що клієнт бачить насправді? Ви впевнені, що покупець повернеться? Чому? Він сам сказав вам про це?

Припустимо, у вас є відповіді на ці та безліч інших питань. Однак без статистичного аналізу і «відповідних висновків» весь обсяг цих найцінніших даних - просто кілобайти. І тут на допомогу приходить автоматизація.

На думку більшості підприємців, на ринку відчувається гострий недолік програмного забезпечення для автоматизації роботи малих і середніх підприємств. Для таких компаній був створений хмарний сервіс workabox. Це інструмент для рітейлера, спеціально «заточений» під невелику роздрібний магазин або мережу. Для реалізації програм лояльності в сервісі передбачені маркетингові інструменти (МІ ). Вони допомагають ідентифікувати кожного клієнта і персоналізувати звернення до нього. Швидко і безпомилково.

Статистика свідчить, що індивідуальна програма лояльності з використанням ім’я клієнта і його вподобань може збільшити його купівельну корзину на 23 %. Дозвольте людині відчути свою винятковість. Зробіть покупцеві несподіваний приємний сюрприз, відповідний його побажанням, нахилам або потребам.

Вам знадобиться

Отже, workabox допоможе вам побудувати програму лояльності. Наприклад, розглянемо випуск за допомогою сервісу дисконтних карт.

Це легко зробити з інструментом «Майстер створення» МА (для «чайників») або скористатися «Швидким створенням» ( для досвідчених користувачів). Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс не дасть вам «заблукати». Кожен крок має опис. Це практично виключає ймовірність помилки . Втім, завжди є можливість відкоригувати дані.

Потім ви робите емісію МІ в сервісі, генерується унікальні номери карт. Після цього workabox автоматично ідентифікує цей інструмент і відносить його до певної акції.

Визначаємося з дизайном дисконтної картки. Роздруковуємо унікальні штрих -коди. Йдемо в друкарню з макетом карти. Вказуємо необхідний тираж. Докладаємо до замовлення згенеровані номери ( штрих- коди) карт. Оплачуємо замовлення. Забираємо дисконтні карти і починаємо заводити постійних клієнтів.

Коли клієнт купує у вас товар на суму, яку ви задали в workabox для отримання дисконтної картки, ви ввічливо його обслуговуєте і вручаєте карту. Попросіть його заповнити анкету. Дані заносяться в довідник покупців. Це допоможе вам точніше визначити портрет покупця. В анкеті необхідно вказати, що персональні дані будуть оброблятися відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». І фактом заповнення анкети клієнт висловлює свою згоду з цим.

Довідник покупців містить не тільки ПІБ, стать, вік, але і більш індивідуальні особливості, наприклад, розмір ноги. Таким чином, за допомогою сервісу , у вас буде можливість відстежити уподобання того чи іншого покупця залежно від асортименту. Ведення клієнтської бази дає можливість персоналізувати звернення до кожного з клієнтів - від листів розсилки до індивідуального бонусу. Персоналізація дозволяє звертатися до зацікавленій людині і не набридати іншим.

Функціонал workabox дозволить реалізувати вам системний підхід до створення програм лояльності та управління ними. Адже максимальну віддачу дає облік всіх отриманих даних з кількісними і якісними показниками . У їх числі - асортимент і вартість покупок, час обслуговування, частота відвідувань РТТ конкретним покупцем, результати опитувань і контрольних закупівель - список можна продовжити.

Ви отримаєте

Зробіть чотири прості кроки і ваш клієнт повернеться:

  • Виберіть потрібний вам тариф сервісу , наприклад , Мікро бізнес - близько 6,8 гривень в день!
  • Купіть сканер штрих- кодів і чековий принтер - $400.
  • Витратьте $200 на дизайн дисконтної карти і друкарню.
  • Розповсюдьте дисконтні карти серед покупців.
З 100 випадкових відвідувачів вашої роздробу, 50 повернуться. Інструментом для цього послужить дисконтна карта. Ваш прибуток збільшитися на 22 %.

Припустимо, середній чек вашої РТТ становить $20.

Після випуску та розповсюдження карт клієнтам до 100 випадковим клієнтам додалися власники карт. Ваш дохід тепер складе $ 2800.

Таким чином, ви втрачаєте щодня $ 800, а щомісяця ви втрачаєте $ 24000.

Навіть, разові витрати на друк карт, підключення сканера штрих- кодів і чекового принтера, та іншого обладнання значно менше цієї суми.

У вас прибуток!

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.