Рецепт Лояльність 15.07.2014

Візьміть і зробіть! Дисконтна карта за 30 хвилин.

Сьогодні приблизно 14,5% населення Землі має хоча б одну дисконтну карту. Це 650 млн. чоловік, Дана цифра щорічно збільшується на 12%. В Україні одну дисконтну карту мають 72% жителів міст з населенням від 100 000 чоловік і цей показник також досить стабільний протягом останніх трьох років.

Дмитро Побережний, директор мережі роздрібних магазинів подарунків ручної роботи «Скворечник», пояснює подібну тенденцію звичайною психологією кожної людини, якій хочеться витратити менше грошей і купити більше товарів: - «Це природний процес. Особливо приємно, якщо покупець усвідомлює, що товар насправді коштує дорожче, а знижку він отримує тому, що це ВІН з великої літери, а не хтось інший. Тому, що до нього добре ставляться в цьому магазині і раді, що він купує тут товар». Відповідно, видавши людині дисконтну картку, магазин пропонує укласти продавцю і покупцю своєрідне партнерство - «ти користуєшся нашим магазином, а ми для тебе, як для власника картки, зробимо знижки та різні акції». Отже, продавець створює тонкий зв'язок з покупцем, прив'язуючи його до себе пропозиціями зі знижками і постійно зацікавлюючи відвідувати магазин.

Проте, як зауважує Дмитро Побережний, працювати з дисконтною програмою без професійної системи обліку не так легко, оскільки відсутня можливість моніторингу даних. В результаті, відчувається дефіцит післяпродажних комунікацій і доводиться підбивати підсумки враховуючи відгуки продавців та за валовими показниками обігу. Ефективним рішенням у цій складній ситуації став сервіс workabox, в якому створення маркетингової акції «Дисконтна карта з накопичувальною знижкою» або «Дисконтна карта з фіксованою знижкою» вимагатиме не більше півгодини.

До речі, в «Скворечнику» використовують фіксовану знижку. Знижка збільшується не автоматично. Менеджер перевіряє список клієнтів, дивиться на частоту покупок, склад покупок. Деякі клієнти купують ходовий набір товарів, а деякі беруть те, що взагалі дуже рідко хтось купує. Як каже Дмитро, їм ми можемо дати 10% знижки, замість фіксованих 5%.

Вам знадобиться

  • Всього лише зареєструватися за допомогою логіна та пароля в workabox.
  • Створити і вибрати відповідний тип маркетингової акції.
  • Вказати тривалість акції, що буде проводитись.
  • Вказати рівень знижки, а також суму, при якій клієнт отримає свою карту і першу знижку.

При створенні дисконтної карти з фіксованою знижкою досить вказати лише початковий рівень знижки. А в разі дисконтної картки з накопичувальною знижкою, відсотки вказуються для кожного з рівнів програми. Наприклад, перехід на другий рівень, який буде давати вже 7 %, а не 5 %, можливий тільки після того, коли буде придбано товарів на загальну суму 1250 грн. В обох випадках можна вказати мінімальну суму покупки, при якій покупцю необхідно видати дисконтну карту.

Ви отримаєте

Звичайно, вигоду від впровадження дисконтної програми отримує не тільки клієнт, але й роздрібна мережа. «Скворечник», зі слів Дмитра Побережного, змогла досягти таким чином наступних результатів:

  • Велика симпатія покупця до магазину, персоналу та бренду в цілому.
  • Величезна фінансова зацікавленість клієнтів в покупці, тому що є можливість за менші гроші купити товар, який коштує більше.
  • Створюється такий ефект, при якому людина купує більше, ніж вона спочатку планувала, особливо якщо знижка по дисконтній карті поєднується з іншими знижками.
  • Виникає можливість більш ефективної комунікації з покупцем, так як він стає сприйнятливішим і краще ставиться до реклами знайомого йому магазину. А найголовніше, у нас є контактні дані покупця.
  • Для продавця наявність дисконтної картки - це ознака особливого клієнта, якому слід приділити більше уваги, навіть якщо очевидно, що покупка не відбудеться миттєво. Словом, це стимулює продавців до більш якісної роботи. Хоча в ідеалі «всі клієнти між собою - рівні», але на практиці це не зовсім так, і потрібно враховувати психологію продавців.
  • Оскільки в нашій мережі магазинів щодо знижок обраний дуже ліберальний підхід, ми надаємо знижку, навіть якщо людина забула картку і називає своє прізвище. Це дуже подобається клієнтам і підвищує їх лояльність до нас.

У вас є можливість відвідати і на власні очі побачити , як працює «Скворечник» з сервісом workabox .

Для цього заповніть заявку, і негайно зв'яжемося з вами.

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.