Рецепт Лояльність 14.11.2014

Як поєднати оффлайн- і онлайн-роздрібну торгівлю. Інтеграція workabox з inSales

З даної статті ви дізнаєтесь, як, будучи оффлайн-рітейлером, масштабувати свій бізнес і запустити новий канал продажів - інтернет-магазин, як швидко розгорнути онлай-магазин за допомогою інтеграції сервісу workabox з inSales, про особливості реалізації підтримки інтернет-торгівлі в цьому сервісі, а також ми зупинимося на головних кроках інтеграції сервісів.

Сьогодні ні для кого вже не є таємницею, що майбутнє торгівлі в мультиканальності торгівлі і клієнтоорієнтованості. Кількість покупок, що здійснюються через інтернет-магазини, з кожним роком збільшується і вже висуваються припущення, що в майбутньому люди будуть користуватися ними куди частіше, ніж оффлайновими.

Відповідно до статистики, наданою агентством eMarketer, в 2013 році обіг товарів через інтернет-магазини в усьому світі склав 1,25 трильйона доларів. Статистика за 2014 ще не готова, але очікується взяття планки в 1,5 трильйона доларів і зростання на 20%. Для порівняння, розвиток звичайної торгівлі відбувається далеко не настільки значними темпами - не більше 2-4% за рік.

При порівняно невеликих витратах інтернет-магазини дозволяють охопити велику аудиторію і підвищити продажі. А ще відпадає необхідність в оренді приміщення, наймі додаткових співробітників, і можна значно розширити асортимент товарів. Завдяки цьому інтернет-магазин є чудовим доповненням до вже існуючої мережі.

Багато власників звичайних магазинів і цілих мереж прагнуть проникнути в інтернет-торгівлю, відкриваючи хоча б інтернет-вітрини. А новачки в торгівлі часто тільки ними і обмежуються, минаючи стадію оффлайн-магазинів. Благо, що процедура створення інтернет-магазину сьогодні не вимагає якихось особливих знань, можна скористатися спеціально призначеним для цього сервісом. Найбільшою популярністю користується inSales.

Однак тут є один важливий нюанс. Справа в тому, що у inSales відсутній гнучкий механізм для повноцінного складського обліку. Мається на увазі, що для цього власник магазину використовує сторонній сервіс. Такий, як workabox, в якому відмінно реалізоване управління магазином починаючи з номенклатури і закінчуючи маркетинговими інструментами.

Здатність інтеграції з inSales - одна з нових можливостей workabox.

Сервіс спочатку призначався для ведення торгового обліку оффлайн-магазинів. Але для того, щоб ритеіл відповідав вимогам сучасних покупців і був мультиканальним, розробники не стали «винаходити велосипед», а просто підключили можливість інтеграції workabox з inSales. Власник торговельної мережі вже сам вирішує, чи буде він займатися інтернет-торгівлею, чи варто підключати inSales відразу або ж зробити це пізніше.

Якщо ви вже керуєте цілою мережею або магазином за допомогою workabox, то відкриття ще й інтернет-магазину не стане для вас важким завданням, а буде додатковим каналом продажів і джерелом для отримання прибутку.

З 100 оффлайнових продажів, які втрачаються, онлайн-магазин поверне до 35%, це позитивно відіб'ється на збільшенні обігу вашого бізнесу.

Все що потрібно - зареєструватися в inSales, а потім налаштувати інтеграцію між сервісами і провести деякі додаткові налаштування.

Процедуру налаштування інтеграції між сервісами можна розділити на кілька простих кроків.

Якщо ви є активним користувачем workabox, то можете пропустити перші 6 кроків, в них описується інформація для новачків, ще не знайомих з сервісом.

Крок 1. Якщо ви ще не зареєстровані в workabox, то процедура реєстрації та розгортання підприємства не займе у вас багато часу. Робиться це на сайті workabox. Ви вказуєте основні дані про ваше підприємство. Врахуйте, що його назву (на відміну від інших даних) змінити згодом неможливо. Реєстрація виконується в кілька кроків. Дані про підприємство можна змінити через «Адміністрування».

Крок 2. Визначте структуру підприємства, заведіть в ній склади і РТТ. Робиться це через меню «Управління», де необхідно вибрати відповідні пункти.

Крок 3. Заводимо співробітників. Для початку визначте групи співробітників через «Управління» - «Групи співробітників». Для кожної з груп ви повинні задати певні права, вказуючи, наприклад, чи зможе дана група працювати із замовленнями від постачальників або проводити інвентаризацію. Потім через «Управління» - «Співробітники» заведіть співробітників, не забуваючи виставляти, до яких груп вони відносяться.

Крок 4. Заведіть постачальників - «Закупівлі» - «Постачальники». Через меню «Закупівлі» оформляються всі надходження і повернення товарів постачальникам.

Крок 5. Визначте структуру номенклатурного довідника. Сервіс workabox дозволяє управляти довідником з дуже складною деревовидної структурою. Тому рекомендється ретельно продумати її. Спочатку через «Налаштування» - «Товарні групи» задаються окремі товарні групи. У відповідних закладках, ви повинні будете вказати не тільки назву групи, але й моделі з модифікаторами, призначені для визначення товарних груп.

При створенні складної структури номенклатурного довідника вам не обійтися без довідників користувача («Управління» - «Довідники користувачів»). Вони необхідні, наприклад, для визначення кольорів і розмірів.

Крок 6. Заповнюємо номенклатурний довідник - «Управління» - «Товари». Окремі найменування можна завантажувати вручну або шляхом імпорту з файлу Excel. Друге куди швидше і зручніше, але важливе правильне оформлення файлу. Зразок можна завантажити прямо з вікна імпорту.

Крок 7. Перш ніж підключати inSales необхідно в workabox внести деякі додаткові дані. В першу чергу потрібно створити в workabox ще один магазин, який потім буде використовуватися як інтернет-магазин («Управління» - «РТТ») і закріпити за ним нового співробітника. Ніяких спеціальних параметрів для нового магазину задавати не потрібно, але для зручності рекомендую дати йому назву «інтернет-магазин». З точки зору самої системи це просто ще одна роздрібна торгова точка.

Крок 8. Завести в workabox умовний товар, який називається Доставка, за допомогою якого буде оформлятися оплата доставки товарів. А вартість доставки задається в сервісі inSales.

Крок 9. Якщо передбачається, що ціни в новому магазині будуть відрізнятися (це буває у випадку з інтернет-магазинами), то необхідно створити для нього спеціальний прайс-лист («Управління» - «Ціни»). Цей прайс-лист підключається до раніше створеного магазину і співробітникові, закріпленому за інтернет-магазином, необхідно застосувати ціни.

Крок 10. Після того, як структура підприємства в workabox створена, переходимо безпосередньо до взаємодії з inSales. Процедура реєстрації мало чим відрізняється від інших подібних. При реєстрації потрібно зазначити адресу електронної пошти, пароль і домен (якщо є). Потім вам буде запропоновано вибрати шаблон оформлення магазину з декількох наявних, вказати контактні дані, зробити налаштування готового магазину. Більшість з цих налаштувань можна виконати після здійснення процедури інтеграції.

Крок 11. Далі в workabox необхідно налаштувати інтеграцію. Для цього заходимо в «Налаштуваннях» - «Налаштування додатків», де вибираємо inSales і натискаємо на «Змінити». У вікні, вам буде потрібно ввести дані Ідентифікатор та Пароль, які були сформовані у вашому інтернет-магазині в inSales в «Додатки» - «Розробникам» - «Створити ключ доступу», а також вказати магазин, створений на кроці 7 і товар-доставку з кроку 8.

Крок 12. Для успішної роботи структура номенклатурного довідника в новому інтернет-магазині повинна збігатися з тією, що вже заведена в workabox. Для цього необхідно провести первинну синхронізацію, запустивши її зі сторінки налаштування інтеграції. Потім система запропонує вам завантажити в inSales опис товарів, їх фотографії та ціни. Відповідно, чим більше товарів і зображень, тим більше часу це займе.

Потрібно відзначити, що база товарів у inSales ділиться на дві частини: «склад» і «вітрина». У першій -знаходяться абсолютно всі найменування, в той час як у другу - користувач поміщає тільки товари, які найчастіше продаються. При синхронізації з workabox, вся отримана номенклатура потрапляє саме на «склад». Видимість на вітрині для кожного з найменувань задається користувачем в inSales в описі товару, доступного через «Товари» - «Склад».

Згодом між workabox і inSales відбувається постійний обмін даними. З одного боку йде опис товарів, їх вартість та залишки, які на обліку. А з іншого - надходять дані про нові замовлення, які можна побачити в «Продажах» - «Замовлення від покупця». Все це відбувається автоматично, відразу ж після надходження нового замовлення або додавання нового товару. У користувача завжди є можливість ініціювати синхронізацію самостійно. Ручна синхронізація зроблена на випадок виникнення будь-яких збоїв.

Ми описали випадок, коли вже існуюча мережа оффлайн-магазинів почала підключення додаткового каналу продаж. Але цілком можливий і зворотний варіант, коли користувач inSales вирішує почати використовувати workabox. Наприклад, після збільшення обігу, коли з'являється необхідність в просунутій системі для управління номенклатурою та маркетингом. Або коли вирішено було почати розвиток в сторону оффлайн-торгівлі. В такому випадку процедура інтеграції створюється схожим чином. Але спочатку потрібно видалити всі наявні товари в inSales, потім налаштувати номенклатурний довідник в workabox і провести синхронізацію.

В inSales існує ще одна додаткова особливість для мобильної комерції. За замовчуванням користувач отримує шаблон мобільної версії, призначеної для пристроїв з маленькими екранами. Для управління магазином потрібно встановити спеціальний додаток (є версії під iOS і Android). Не вдаючись до послуг сторонніх розробників, користувач може самостійно згенерувати мобільний додаток для свого магазину.



Від інтеграції workabox з inSales ви отримаєте:

Розширення аудиторії покупців. Надаючи їм можливість отримати замовлення в магазині дасть вам приріст замовлень на сайті плюс 100%.

Завдяки інтеграції у рітейлерів з'являється все більше інструментів: бути завжди актуальними для покупця і супроводжувати його 24/7, починаючи з етапу пошуку товару. Надавати персоналізовані пропозиції протягом всього шопінгу. Будувати відносини з лояльним клієнтом після покупки, спонукаючи його давати коментарі та рекомендації про ваш бренд. Практику онлайн-торгівлі конвертувати в оффлайн, і навпаки.

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.