Рецепт Лояльність 13.02.2015

Як залучити покупця або лідогенерація з тролейбусної зупинки

Реальна історія з життя. Один власник бізнесу вирішив продавати в нашій країні годинники відомого зарубіжного бренду за цілком прийнятною ціною. У надії на швидкий успіх його компанія закупила за порадою рекламного агентства кілька бордів та лайтбоксів на прохідних вулицях міста, а також в хороших місцях популярних торгово-розважальних центрів. Але, незважаючи на вжиті заходи, продажі й не намагалися рости стрімкими темпами.

Власник бізнесу був засмучений тимчасовою невдачею і вирішив особисто з'ясувати: чому покупці не «б'ються» за його брендований товар з невисокою націнкою. Відправившись в центр міста, він здійснив екскурсію по елітних кварталах, залитих сяючими вогнями вітрин та реклами. І зрозумів просту річ: серед безлічі закличних лайтбоксів і помітних неонових вивісок людині дуже важко утримати в пам'яті адресу і номер телефону, де продається вподобаний йому товар. Крім того, пройшовши кілька десятків метрів, потенційний покупець бачить наступний рекламний носій з іншою привабливою пропозицією, і до кінця своєї прогулянки геть забуває про першу пропозицію, навіть якщо вона і здалася йому привабливою.

Не збираючись миритися з тим, що витрати на рекламу виявилися марними, бізнесмен почав пошуки вирішення проблеми. Йому вдалося з'ясувати, що існують інструменти, завдяки яким покупець не тільки запам'ятовує вподобаний йому товар, але навіть починає самостійно процес покупки! І один з таких інструментів, що набирає популярність останнім часом- QR-код.

Як QR-код допомагає покупцеві

Принцип застосування його досить простий: побачивши рекламне оголошення вподобаного товару з нанесеним QR-кодом, людина прочитує його смартфоном (а 90% «розумних телефонів», як відомо, оснащені такими рідерами). Тим самим він створює в телефоні готове до відправки SMS. Залишається тільки його відправити. У відповідь він отримує від клієнтської служби повідомлення «Ваше замовлення прийнято».

Так як в QR-код вводиться інформація про товар або комплект товарів, то продавцю стає зрозумілим, що саме замовлено, в якій кількості, з якого номеру телефону. Продавець зв'язується із замовником, при необхідності уточнює час, адресу та передає замовлення у відділ доставки. Після цього за справу беруться логісти. Таким чином QR-код виступає інструментом, за допомогою якого забезпечується офлайн-лідогенерація, а торгова точка починає офлайн-продаж безпосередньо з рекламних площ.

Інший приклад. QR-код може бути використаний підприємствами громадського харчування. Перебуваючи на зупинці, людина бачить оголошення піцерії, зчитує код піци, що йому сподобалася і відправляє своє передзамовлення. Поки він їде додому, на мобільний передзвонюють з сервісної служби, і на порозі будинку його вже чекає кур'єр із замовленням.

Ще один приклад: гортаючи по дорозі каталог, покупець бачить товар, що його цікавить і легким рухом руки відправляє SMS з QR-кодом в магазин або сервіс доставки. При цьому йому не потрібно заходити в Інтернет, реєструватися на сайті магазину, вказувати кількість товару, вибирати стиль, фасон, колір моделі і т.д. Все легко, просто і доступно.

Чим QR-код вигідний продавцю

Крім лайтбоксів або бордів реклама з QR-кодом може розміщуватися на буклетах, в каталогах, глянцевих журналах, на щитах в метро, в оголошеннях в ліфтах і на під'їздах будинків. Завдяки SMS підприємство торгівлі отримує номер телефону та ім'я покупця, інформацію про його інтереси, місце скоєння замовлення, історію покупок протягом певного періоду часу. Завдяки цим даним маркетологи можуть скласти більш докладний портрет клієнта і зрозуміти яка саме інформація становить інтерес для нього, як представника цільової аудиторії. Що згодом дозволить знизити витрати на проведення досліджень, фокус-груп, підвищивши тим самим ефективність витрат на рекламу офлайн.

Крім того, з'являється реальна можливість оцінити ефективність каналів просування товару. Встановивши, наприклад, п'ять лайтбоксів або бордів, компанія може порівнювати кількість замовлень, що надходять з них і зробити висновок про те, в якому місці лайтбокс безперспективний з точки зору продажу. Так, повертаючись до початку нашої історії, відзначимо, що завдяки QR-промо (застосування QR-коду для промо акцій) бізнесмен з'ясував: з п'яти лайтбоксів два були абсолютно неефективні, і почав застосовувати замість них інші канали просування.

Як отримати QR-код

Всупереч існуючій думці, отримати QR-промо набагато легше, ніж здається на перший погляд. Представники рітейлу, наприклад, можуть застосувати для цього сервіс workabox.

Алгоритм дій при цьому абсолютно простий:

  • Реєструємося в workabox.
  • Заводимо в сервісі QR-промо акцію.
  • Обираємо товари, продаж яких необхідно стимулювати.
  • Придумуємо красиву ідею для їх просування (при зчитуванні QR-коду покупець отримує можливість придбати товар зі знижкою, інше).
  • Вказуємо період дії акції і запускаємо процес генерації QR-коду.

У відповідь на ваші побажання workabox згенерує QR-код - той самий маленький чорненький квадратик із зашифрованим номером телефону. Розмістивши його на обраному рекламному носії, можете спокійно користуватися перевагами, які надає QR-промо у справі підвищення продажів.

Про інструменти QR-промо дивись також тут

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.