Рецепт Менеджмент 06.10.2014

3 кроки до нового прибутку!

Виробникам і дистриб'юторам. Як знайти приховані резерви для зростання бізнесу.

25% і більше продажів вам забезпечує мала і середня партнерська роздрібна торгівля? Вважаєте, що завдання каналу збуту полягає не стільки в тому, щоб донести товар до покупця, скільки в тому, щоб зробити це з мінімальними витратами, в потрібному об'ємі і точно в строк? Давно думаєте, як оптимізувати управління товарними запасами?

Експерти стверджують, що від оптимізації запасів і товаропотоку ваш прибуток збільшиться на 20-25%. Не мало. В чому полягає стратегія такої оптимізації? Приховані резерви криються саме в тих місцях, до яких раніше було складно дістатися. Це мала і середня партнерська роздрібна торгівля. Якщо вона займає у вашому товарообороті значне місце, то варто спробувати оптимізувати цей канал.

Як це зробити? В першу чергу необхідно провести реорганізацію каналу від виробника або дистриб'ютора до роздрібного покупця і отримати можливість управляти цим каналом. Потім, маючи актуальні дані про стан каналу і товарних запасів в ньому, навчитися оптимізувати товаропотік. На завершення, отримавши доступ до роздрібних покупцеві, можна і програму лояльності побудувати.

Управляйте товарними запасами у всьому каналі збуту.

«Присутність потрібного товару в потрібній кількості, в потрібному місці і в потрібний час» може стати для вас не гаслом, а повсякденною реальністю. Своєчасна інформація про поточні запаси у всьому каналі збуту, швидкості реалізації товарів, відповідно попиту і пропозиції, прогноз продажів дозволить назавжди забути про ситуації: «товар є, попиту немає», «попит є, товару немає».

Чи віддасть торговий партнер дані про свої продажі для того, що б можна було керувати запасами? Якщо виробник або дистриб'ютор запропонує йому в замін товарний кредит, то чому б і не віддати. Адже малий і середній бізнес в цьому випадку вирішує найбільшу свою проблему - кошти, що в обігу - вівільні.

В результаті: «заморожені» оборотні кошти звільнені, немає надлишку запасів, швидке реагування на зміну попиту, проводяться тільки товари, які користуються попитом, замовлення виконуються якісно.

Чи запропонує виробник або дистриб'ютор товарний кредит? Чому ні? Адже в результаті оптимізації запасів виграш буде не малий, та й товари, відвантажені у вигляді кредиту завжди під наглядом.

Впорядкуйте «фронт» свого роздрібного бізнесу

Для того, що б завжди мати дані про рух товару в партнерській роздрібній торгівлі, звичайно ж, буде потрібна реорганізація торгових точок.

Бізнес-процеси партнера і його роздрібних магазинів повинні працювати таким чином, щоб у виробника або дистриб'ютор завжди був швидкий доступ до всієї необхідної інформації: оперативних даних про продажі і повернення, інвентаризації та поточні залишки товару.

Формуйте лояльного споживача

Транслюйте цінності своєї торгової марки по всьому каналу збуту. Знижки, подарунки, бонуси стануть додатковим стимулом для покупки саме вашого товару. Особливо, якщо вони створюються на підставі аналізу історії покупок покупця, його демографічних параметрів, соціального статусу, особливості поведінки, яку він демонструє. Підтримуйте діалог з клієнтом, спираючись на формулу «покупка - пропозиція».

Як це здійснити? Просто!

Без використання комп'ютерних систем оптимізувати товарні канали складно або взагалі не можливо. Використання систем автоматизації в усіх точках обслуговування товарного потоку - дорого.

Що робити?

Велику популярність у бізнесу здобувають хмарні сервіси і програмні продукти, які можна взяти в оренду. Використовуючи такий продукт для обслуговування роздрібної торгівлі, можна швидко і не дорого отримати дані про товарні запаси, роздрібні продажі кінцевому покупцеві, обслуговувати процесинг програм лояльності.

Маючи актуальні дані по рух товару в каналі дистрибуції, можна забезпечити оптимізацію товарного потоку. Для цього так само можна використовувати програмний продукт в оренду.

У будь-якому разі, обіцяний ефект вартий того, щоб подивитися на запропоновану стратегію уважніше!

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.