Рецепт Менеджмент 14.05.2014

Крадіжки в магазині

Крадіжки в магазині- проблема, з якою рано чи пізно стикається будь-який власник магазину. Крадуть все: продукти харчування, одяг, побутову техніку. Серед охоронців столичних магазинів ходить байка про літню даму, якій майже вдалося винести під шубою розібраний на запчастини пилосос. За найскромнішими оцінками, тільки за 2013 збиток від крадіжок в українських магазинах роздрібної торгівлі перевищив мільярд гривень. Приблизно 1% прибутку кожного магазину втрачається через крадіжки.

При цьому варто пам'ятати, що більшість власників бізнесу не вирішуються озвучити реальну суму збитків. Так що вона може бути в кілька разів більше.

Власники магазинів використовують безліч способів для зменшення числа крадіжок. На точках виносу товару ставлять охорону і турнікети. Для персоналу вводиться система штрафів за крадіжки та заохочень для їх запобігання. Власники магазинів хапаються за всі можливості знизити збиток і закуповують нову техніку, що теж обходиться їм в кругленьку суму.

Але чим більше хитрувань і дорогих заходів обережності вживають власники, тим кмітливіше стають любителі поживитися на дурничку. Крім того, більшість превентивних заходів не запобігають крадіжкам, в яких бере участь персоналу, які, на жаль, теж нерідкі. Маніпуляції з чеками на касах, фальсифікація накладних, шахрайство при поверненні або обміні товару - це неповний список методів, використовуваних недобросовісним персоналом для обману керівництва.

Як правило, знайшовши вразливе місце у системі безпеки, злодій повертається знову і знову - поки не попадеться на гарячому чи поки лазівка не закриється. А складні системи обліку і контролю товару в магазині часто заважають своєчасно виявити проблему і запобігти крадіжкам.

На щастя, навіть з такою проблемою вам допоможе впоратися workabox з його функціоналом.

Як відомо, хороший менеджмент - найефективніший спосіб збільшення прибутку. А workabox - це зручний робочий інструмент менеджера, який спрощує роботу. Знижує тимчасові витрати на контроль за товаром. Дозволяє швидко втрутитися і запобігти серйозним втратам.

Використовуючи сервіс, керівник може контролювати продажі в режимі реального часу і швидко виявити розбіжність даних про реалізацію товару та залишки на торгових точках. Більш того, можна легко оцінити динаміку руху товару, і відразу побачити будь-які відхилення від звичайних показників.

Звичайно, попит на деякий товар може пояснюватися природними причинами. Згадаймо, як після снігової бурі в березні розкуповували пластикові лопати. Але «пролом» в системі безпеки також відіб'ється на рух товару. workabox допомагає стежити за використанням персональних знижок. Недобросовісні менеджери нерідко продають товар знайомим за пільговою ціною, або самі скуповують для перепродажу. workabox дозволяє виявити співробітників, які занадто активно використовують особисті знижки та інші бонуси персоналу.

Сервіс можна застосовувати як у магазинах з ручною формою продажів, так і в торгових точках, які оснащені комп'ютерно-касовими робочими місцями і додатковим обладнанням, таким як ваги або сканери штрих-кодів. Для цього необхідний всього лише доступ в інтернет з будь-якого мобільного пристрою. Перевага технології workabox ще й у тому, що її, на відміну від інших охоронних заходів, не помічають покупці. Це дозволяє зберегти лояльність клієнтів і не відлякати нормальних клієнтів занадто суворими охоронними заходами.



Вы отримаєте

Великий бізнес, крім workabox, для зменшення крадіжок може дозволити собі і комплексні системи безпеки, і використовувати оглядові дзеркала, поліпшити планування і розташування стелажів. Все це дасть можливість службовому персоналу ефективно спостерігати за покупцями.

Малому бізнесу, якому і так складно конкурувати, можна захистити себе за допомогою налагодженого товарного обліку. Організувати матеріальну відповідальність співробітників. У workabox в кілька кліків мишки задаються права доступу для співробітників. Це зробить співробітників менше недбалими.

workabox дозволить знизити втрати на касі на 25-40%. Так як співробітники не зможуть здійснювати викрадення готівки, неперевірені повернення, непогашений чек, зменшити або збільшення підсумкову суму чека до оплати, анулювати чек, здійснити фіктивне повернення.

Вам знадобиться

  • обладнати касу;
  • мати Інтернет;
  • підключити додаток workabox.каса
  • налаштувати чековий принтер, сканер штрих-кодів;
  • навчити співробітників роботі з сервісом.

За оцінкою експертів, витрати складуть $ 400-500.

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.