Рецепт Менеджмент 27.03.2015

Як ефективно управляти роздрібним магазином за допомогою workabox

Підприємці, що лише починають бізнес у сфері роздрібної торгівлі, часто постають перед питанням: як краще організувати роботу свого підприємства? Як вести облік товару та вибудовувати відносини з постачальниками? Як продавати свій товар? А також – як збільшити продажі за допомогою інструментів стимулювання збуту? На ці та інші питання ми спробуємо відповісти далі.

Люди

Працівники є головним потенціалом будь-якого підприємства. Важливо, коли кожен виконує свою функцію. workabox дозволяє створити групи працівників, щоб наділити кожного певними правами доступу. 

Базові спеціальності у роздрібному підприємстві можуть бути наступними:

  • Менеджер із управління запасами та закупівлями
  • Адміністратор магазину
  • Касир (або декілька касирів на чолі з головним касиром)
  • Товарознавець

У мікро-бізнесі, де кілька робіт може виконувати одна людина, оптимальним буде виділити ролі Адміністратора та Касира. Бажано, щоб права касира обмежувалися колом реально виконуваних ним функцій. У workabox, навіть у найпростішому тарифному плані, передбачено як мінімум два працівника, один яких буде Адміністратором.

Формування асортименту та визначення цін

Якщо магазин лише запускається, йому необхідно визначитись із форматом роботи, цільовою аудиторію, а звідси – ціновою політикою та відповідним асортиментом. Відповівши на питання, що, кому і як продавати, власник торговельної мережі може переходити до наступних пунктів управління магазином.

Постачання товару

Перед тим, як почати продаж товару, необхідно закупити його у постачальника і привезти на склад чи у магазин. Звісно, постачальників, як і призначень доставки (склад чи конкретна торговельна точка) може бути декілька. Кожна закупівля фіксується у workabox за допомогою відповідного документу приходу товару. Для того, щоб відслідковувати переміщення кожного вантажу, у workabox передбачено систему статусів для документів. 

Коли товар досягає місця призначення, необхідно змінити стан із положення «В дорозі» на «Завершений».

Внесенням даних про поставлений товар має займатись менеджер. Бажано делегувати цю роботу спеціалісту: окрім власне даних про новий товар, слід зазначати закупівельні ціни (для майбутніх звітів про результати торговельної діяльності) та, у разі необхідності, призначати нові роздрібні ціни.

Ну а далі – друк нових цінників, їх нанесення на полиці, а також процедура застосування цін, яку має виконати касир перед початком своєї роботи.

Замовлення товару

Товар, що закінчується, необхідно відслідковувати та замовляти завчасно. Це є передумовою довготривалих взаємовідносин зі споживачами, тому слід ставитись до актуальності асортименту та запасів дуже серйозно. Наприклад, якщо полиці спорожніли посеред робочого дня, магазин несе подвійні втрати: фінансові через відсутність продажів певних товарних позицій, та іміджеві, адже покупці запам’ятають негативний досвід відвідування торговельної точки і можуть перейти до конкурентів.

І навпаки, надлишок товару на складах призводить до заморожування оборотних коштів, а якщо це товар із обмеженим строком придатності, ще й призводить до прямих фінансових втрат.

workabox передбачає створення внутрішнього замовлення на рівні роздрібних точок. Рекомендується автоматизувати цей процес завдяки інструменту «Розрахунок замовлення» від workabox. Це дозволить уникати помилок планування та оперативно реагувати на зміни попиту.

У відповідь на внутрішнє замовлення, зі складу буде доставлено новий товар. Якщо ж склад порожній, необхідно скористатися опцією «Замовлення у постачальника», об’єднавши декілька внутрішніх замовлень в одне.

Продаж та повернення товару

Продавати товар за допомогою workabox легко, як ніколи раніше. За допомогою сучасної каси, що встановлюється на комп’ютер чи планшет, всі продажі автоматично потрапляють до центральної бази даних підприємства, що доступна з офісу. workabox підтримує популярні моделі сканерів та принтерів чеків, в тому числі фіскальні принтери.

Повернути товар у workabox так же легко, як і продати – достатньо створити документ повернення через касу.

Збільшення продажів

Головна особливість workabox – це можливість не лише продавати товар та вести грошовий облік, але й підвищувати продажі за допомогою власних інструментів стимулювання збуту. Корисні функції для підвищення продажів знаходяться у меню «Маркетинг», котре є відправною точкою будь-якого успішного підприємства. Створюйте купони, подарункові сертифікати, запроваджуйте знижки та розпродажі, управляйте клієнтською базою та адмініструйте програму лояльності з дисконтними та бонусними картками за допомогою workabox!

Потребуєте допомоги при старті власного роздрібного бізнесу? Зверніться до спеціалістів workabox, котрі з радістю нададуть Вам професійну консультацію!

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.