Рецепт Продажі 07.04.2014

Нетрадиційне рішення для мультиканальної роздрібної торгівлі

Роздрібна торгівля - це складний механізм, головною метою якого - задовольняти потреби покупців. Для цього задіюються безліч різноманітних каналів продажів: традиційних і нетрадиційних

  • Традиційні: безпосередньо торговий зал роздрібного магазину, інтернет-магазин для замовлення онлайн, паперовий каталог і замовлення поштою.
  • Нетрадиційні: шоу-руми, соціальні мережі, телемагазини, контакт-центри, і т.д.

Але сучасний рітейлер вже не буде таким успішним, використовуючи тільки один традиційний канал продажів.

І якщо раніше успіх офлайн-рітейлерам забезпечував хороший мерчандайзинг і вдале розташування магазину, то тепер необхідно інвестувати і користуватися іншими інструментами продажів.

У першу чергу, це мультиканальні рішення в магазинах і перенаправлення ресурсів на користь інформаційних технологій. При здійсненні мультиканальних покупок споживач звертається і до онлайн-, і до офлайн-площадок одного рітейлера на різних стадіях шопінгу. Від офлайн торгівлі споживачі чекають інтернет-магазинів, а від інтернет-ритейлерів вони чекають офлайнових точок продажів.

У нашій статті ми пропонуємо вам розглянути детально, один з нетрадиційних каналів продажів - тач-термінали або інформаційні кіоски. Це вигідно? Це – дуже вигідно з сервісом workabox!

Головні переваги використання інфокіоска:

  • рекламний носій і динамічний інтерактивний каталог вашого магазину, що відображає хіти продажів, акції, знижки та інші програми лояльності;
  • джерело точної і вичерпної інформації про товар в режимі 24/7 з можливістю індикації будь-яких додаткових відомостей (у тому числі - про супутні товари для вчинення додаткового продажу), мотивуючих купівельне рішення;
  • можливість надання мультимедійного контенту: уявіть, що відвідувач зможе подивитися відео, в якому демонструється історія створення і застосування виробу;
  • засіб підвищити статус і обійти конкурентів;
  • засіб для економії часу відвідувачів, який для них важливіше ніж вартість товару;
  • засіб анкетування клієнтів - тепер не треба морочитися з паперовими бланками, а всі відповіді миттєво заносяться в базу даних;
  • можливість дати відповіді на найбільш поширені питання покупців;
  • навіть якщо товару немає у наявності, клієнт може залишити своє побажання, а це краще за будь анкетування.

Ви отримаєте

Workabox.Інфокіоск дозволить вам утримати покупку, яка може не відбутися через перевищення бюджету на покупки, відсутності товару на залишках, не контрольованого делегування покупок іншим членам сім'ї або знайомим. Додатковий сервіс, що надається кіоском, сприяє утриманню покупців і залученню нових. З 100 продажів, що втрачаються, кіоск поверне до 20%. Безумовно, обіг вашого бізнесу від цього зросте.

Вам знадобиться

Якщо ви хочете встановити інфокіоск не в своєму магазині, то вам потрібно орендувати 1м2 площі в торговому центрі з хорошою прохідністю, що обійдеться в $160.

Інфокіок + Інтернет=$1000.

З сервісу workabox вам знадобиться спеціальне програмне забезпечення - додаток Workabox.Інфокіоск.

Зробити вашого покупця лояльним допоможуть деякі особливості нашого інфокіоска:

Плитка «Список бажань». Сприяє залученню нових лояльних покупців. Оскільки дозволяє встановити зв'язок покупця з його родичами, знайомими або друзями і рекомендувати їм товар! І не просто «на пальцях» описувати його, а відправляти своїм контактам вичерпну інформацію про товар.

Плитка «Виклик консультанта» (якщо інфокіоск знаходиться у вашому магазині) допоможе утримати покупців, коли вони готові піти. Як показує практика рітейлу, більшість покупців у звичайних магазинах воліють не звертатися до продавців-консультантів або в потрібний момент вільного консультанта не знайти.

І на завершення - ще один козир інфокіосків - «Книга скарг і пропозицій». Клієнт завжди може відправити вам повідомлення. У певному сенсі книга замінює анкетування. Покупець вводить текст відгуку і, при бажанні, свої координати. Це не відлякує покупця, а робить його лояльним. А ви, у свою чергу, вивчаєте інсайти клієнтів: що вони воліють, як вони бачать ваш товар, що здається головним їм, а не менеджеру з маркетингу, оскільки вони розглядають товар з різних ракурсів.

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.