Рецепт Продажі 06.06.2014

«Омніканальність: бути чи не бути? Нова епоха роздрібної торгівлі»

Сьогодні всі говорять про новий атрибут сучасної роздрібної торгівлі і обговорюють "omni-channel". Це продовження концепції multi-channel і відповідь на питання: «Що ж таке ефективна мультиканальність?». Її завдання - об'єднати різні канали, такі як веб-сайти, програми, соціальні мережі, електронні купони, флеш-продажі, pop-up-магазини та інше, в одне ціле.

Успішна стратегія omni-channel ставить споживача в центр уваги. Клієнт може розміщувати замовлення в будь-якому каналі - "летячи в хмарах" або "крокуючи парком". Проводити оплату чи передоплату різними способами: готівкою, банківськими картами або бонусними балами. Отримувати доставку в будь-якому місці і в будь-який час.

Омніканальність – нова течія в нашому світі, який швидко розвивається. Правда, у нас вона ще не усвідомлена повністю. Але всі ми знаємо, що виграє той, хто раніше замислиться про це. Щоб зрозуміти течію, достатньо звернути увагу на те, від чого ваш покупець отримує задоволення, що йому цікаво.

Омніканальність починається з впливу громадської думки на споживача. Отримавши сигнал, покупець прагне задовольнити своє нове бажання, якомога швидше, дешевше і якісніше. Способи задоволення бажання часто різняться настільки, що вибір проводиться між продуктами самих різних галузей.

Перевага у того рітейлера, який першим представить своїм клієнтам вигідну пропозицію прямо на місці, бажано на смартфоні або в інфокіоску, або вітрині магазину. У цьому ключі надзвичайно важливим фактором стає здатність відстежувати покупця і бути поряд з ним на кожному кроці, зустрічаючи його в кожному каналі комунікації і збуту, до якого він звертається.

В мережі з омніканальністю покупці залишають на 15-30% більше грошей, ніж в Multi-channel. Покупці Omni-channel частіше можуть поставити під товаром «у мене є», тим самим залучаючи друзів, знайомих, родичів, які згодом стануть новими покупцями. Вони більш лояльні через доступність і згадуваність.

Концепція омніканальності забезпечує масштабованість роздрібної торгівлі. У ритейлера вже немає необхідності вкладати капітал в новий магазин у спальному районі, якщо він без додаткових зусиль достукаєтеся до покупців в тому районі через всілякі додатки, за умови, що всі його канали збуту бездоганно налагоджені.

Щоб дана концепція була ефективною саме для вашого бізнесу потрібно виконати такі завдання:

  • задійте всі канали збуту і комунікації, які підходять для даного виду товару;
  • налагодьте інтеграцію між каналами збуту та комунікації;
  • аналізуйте дані покупців;
  • на основі переваг покупців презентуйте їм відповідні товари;
  • створіть безперебійну роботу служб логістики.

Але крім інвестицій, кадрів, дана концепція потребує програмних рішень для повноцінної роботи роздрібної компанії. Спробуй зараз!

Вам знадобиться

Для цього потрібен сервіс, який чітко працює і інтегрується з іншими ІТ-системами. Так як покупець зараз вимогливий, у нього є вибір, куди піти, і він може легко піти до конкурентів, які його вже чекають. Бажано, щоб для цього не потрібно було винаходити логарифмічну лінійку і бумеранг, а просто побудувати бізнес-процеси від управління складом до взаємин з клієнтами.

Сервіс workabox аналізує інформацію про операції по каналах збуту (магазин, інфокіоск, інтернет-магазин). Він легко масшабіруется, дозволяє інтеграцію нових компонентів і простий в управлінні.

В workabox ідеально налагоджений модуль управління запасами. Відразу фіксується прихід, повернення і рух товару між складами і торговими точками. Менеджер в офісі бачить, що товар надійшов на склад і прийнятий, що товар зарезервований. Значить, можна оформляти переміщення товару між каналами збуту. Всі канали збуту, включаючи мережі франчайзі, знаходяться під чітким централізованим контролем.

Для взаємовідносин з клієнтами є маркетинговий модуль, який надасть вам можливості для стимулювання продажів, утримання покупців, підтримки подарункових сертифікатів, купонів, дисконтних карт, програм лояльності.

Якщо у вас тільки офлайнова точка продажів, то ви можете створити ще один канал - онлайн вітрину свого магазину за допомогою платформи InSales, яка інтегрується з workabox.

Щоб завжди бути по ліву руку від покупця і привернути нових покупців вам допоможе Workabox.Інфокіоск, в якому є і Список бажань, і Кнопка виклику консультанта, і Книга скарг і пропозицій. Ці можливості дозволять вам утримати покупку, яка може не відбутися через перевищення бюджету на покупки, відсутності товару на залишках, не контрольоване делегування купівлі іншим членам сім'ї або знайомим. Детальніше тут!

Ви отримаєте

Оскільки всі дані workabox зберігаються в ДатаЦентрі, ви економите до 50% витрат на утримання ІТ.
В руках у керівника виявляється потужна зброя, що дає можливість знизити витрати (наприклад, від товару, який залежався на складі) і збільшити прибуток.
Правильна ціна, правильний персонал, правильні комунікації, правильний сервіс для торгового обліку - все разом дасть правильний перехід від Multichannel до Omni-channel. А це - зростання продажів на 15-30%, зростання лояльності покупців, участь рядових співробітників і самих покупців в житті і просуванні бренду.

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.