Рецепт Технології 31.10.2014

Бути завжди поруч з покупцем - реально! Інтеграція workabox з yoCard

Мобільні технології поступово стають невід'ємною частиною життя для жителів мегаполісів. У 2013 року в нашій країні було приблизно 12 млн. користувачів смартфонів, з яких мобільними додатками користувалося близько 7 млн. чоловік. Прогноз на 2015 рік - збільшення користувачів смартфонів на 110-120%.

Факт, що 80% покупок здійснюється учасниками тих чи інших дисконтних програм.

Сьогодні покупці із задоволенням беруть участь в бонусних програмах, носять при собі дисконтні карти, флаєри або купони зі знижкою, щоб мати можливість отримати знижку або подарунок до покупки. Це не завжди зручно, так як у потрібний момент карту можна не знайти, а флаєр виявиться забутим в шухлядці.

В свою чергу, невеликі рітейлери не використовують програми лояльності з міркувань економії, складності випуску маркетингових інструментів, логістики та обліку пластикових карт.

Сучасні технології не стоять на місці, і створюють для бізнесу інноваційні рішення для ведення торгового обліку. workabox відкриває нові можливості для малого та середнього роздрібного бізнесу.

Це інструмент для побудови мультиканальної роздрібної торгівлі. На сьогоднішній день він підтримує більше чотирьох каналів продажів. До того ж, з його допомогою роздрібні торговці легко організують повноцінну «дорослу» програму лояльності, зможуть враховувати маркетингові акції і вести базу постійних покупців не гірше великих ритейлерів.

Нова «фішка» від workabox: бути ще ближче до свого роздрібного покупця і поставити його інтереси в центр уваги.

workabox інтегрується з сервісом yoCard, який за допомогою мобільного додатку для смартфонів (iPhone і Android) поширює дисконтні карти і купони роздрібних торгових мереж кінцевим покупцям – це , а також організовує бонусні програми лояльності. Тепер ритейлерам не потрібно витрачати величезні бюджети на друк дисконтних карт і купонів.

Інтегруючи сервіс workabox з yoCard рітейлер отримує новий канал для залучення роздрібних покупців, і нові механізми реалізації програм лояльності, при цьому не потрібно великі фінансові вкладення.

Як же налаштувати інтеграцію сервісу workabox і мобільного додатку yoCard?

Налаштування модуля інтеграції здійснюється адміністратором підприємства workabox через меню «Налаштування» - «Налаштування додатків». Поруч з yoCard клікаем на «Змінити» і переходимо в «Налаштування додатків yoCard». Натискаємо на плитку «Згенерувати Workabox токен » (для кожного підприємства він унікальний). Токен відображається в полі «Workabox токен».

Важливо! Щоб почати роботу з додатком yoCard необхідно перевірити наявність відповідної опції тарифного плану для поточного підприємства.

Щоб заповнити поле «yoCard токен» зайдіть на сайт yoCard і зареєструйте своє підприємство (https://a.yocard.com/login). Внесіть в «Налаштуваннях» всі необхідні дані про підприємство.

Для обміну даними між сервісами в розділі «Додаткові» - «Розробникам» - «Перейти в налаштування», відзначаємо «Дозволити використання API - Так», «Повідомляти про створення карт і купонів - Так».

«В поле «URL повідомлень» вставляємо посилання http://store.workabox.ua/Integration/yoCardNotify

В «Auth secret» копіюємо з сервісу workabox «Workabox токен», і зберігаємо дані.

Після чого копіюємо Auth token з yoCard і вставляємо в сервіс workabox в поле «yoCard токен».

Щоб перевірити, що зв'язок між сервісами налаштований правильно, натискаємо в workabox на «Перевірити з'єднання». З'являється повідомлення: «Токен yoCard успішно перевірений (SUCCESS (0))».

Починаємо створювати дисконтну карту

Для цього в сервісі workabox заведемо «Маркетингову акцію», при якій покупцю буде видаватися дисконтна карта. Процедура створення акції стандартна.

Повертаємося в yoCard, вибираємо плитку «Дисконтна» - «Шаблон» і створюємо новий шаблон карти. У закладці «Ім'я» створюємо коротку зрозумілу назву картки (до 35 символів). В поле «Опис» надаємо інформацію про карту і переходимо в «Нумерацію». Важливо правильно його заповнити, так як це поле впливає на обмін ШК в сервісах. В «Тип нуміраціі карт» завжди «З одним номером». В поле «Єдиний номер карти» вводимо з workabox «Тип МІ» «код» (4 цифри). В полі «Тип коду карти» вибираємо «Штрих-код».

Далі завантажуємо графіку. Включаємо захист, переставляємо крижик на «Годинник». Вибираємо час доступності карти. Далі такі поля, як «Новини», «Поділитися» можна заповнювати виходячи з ваших потреб. Після того як всі дані будуть внесені натискаємо на «Створити». Ваша акція з'являється в мобільному додатку yoCard.

Така ж послідовність дій потрібна і для створення купона. Всі вони мають однаковий штрих-код.

Механізм видачі МІ покупцеві

Для мінімізації ризиків, механізм видачі МІ двоетапний.

Покупець робить запит на отримання Картки або Купона в додатку yoCard.

У сервісі yoCard створюється нова карта, з фіксованим ШК, який заданий в налаштуваннях yoCard. При цьому Карта або Купон знаходиться в стані "На модерації" і не можуть бути використані для пред'явлення на касі.

yoCard відправляє запит на workabox API c даними про покупця і видану карту.

Карту, на яку є запит в workabox, шукають в базі через e-mail, який передано або по номеру мобільного телефону покупця. Якщо покупець не знайдений, в workabox створюється новий роздрібний покупець.

workabox виділяє перший доступний МІ необхідного типу і актуалізує його на знайденого або створеного покупця.

Якщо запитаний Купон, workabox визначає ШК МІ необхідного типу.

workabox відправляє yoCard запит на зміну ШК МІ, передаючи виділений реальний ШК.

Засобами yoCard покупець інформується про те, що МІ доступний для використання.

Якщо вводитися неправильна інформація, то помилки відображуються в «Налаштування додатків yoCard» в сервісі workabox.

На смартфоні покупця в додатку yoCard зберігаються пластикові дисконтні картки, купони роздрібної мережі. Для того, щоб скористатися акційною пропозицією, достатньо відсканувати карту і зберегти у відповідному розділі. При покупці користувачі можуть пред'явити штрих-код на екрані телефону касирові в магазині. Касир за допомогою сканера зчитує штрих-код з екрану смартфона.

В результаті інтеграції сервісів у виграші опиняться обидві сторони: і ритейлер, і покупець.

З практики роздрібної мережі. Використання сервісів в 2013 р в магазинах дозволило залучити понад 1000 нових покупців (що отримали дисконтну карту), з яких покупку здійснили 8,8% відвідувачів. При цьому в 2014 роки кількість нових відвідувачів мережі зросла на 49%, серед яких 10,5% - здійснили покупку.

Перевага для користувачів в зручності:

  • забути таку картку вдома не можна,
  • втратити не можна ,
  • гео пошук допоможе знайти місця, де надають знижку, особливо актуально у відрядженнях, відпустці і т.д. ,
  • функція відправки / отримання карток від друзів допомагає отримувати потрібну знижку.

Ритейлу інтеграція надає:

  • мобільну платформу для управління лояльністю,
  • для рітейлу, який не використовував МІ з міркувань економії і складності відкриваються нові можливості,
  • новий канал зв'язку між бізнесом і покупцем,
  • економію бюджету на залучення / утримання покупців.

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.