Рецепт Технології 20.10.2014

Інтеграція хмарного сервісу workabox з SAP Business One

Сьогодні, в цій статті ми поговоримо про можливість інтеграції системи SAP Business One з хмарним сервісом workabox, як про один із доступних способів, який впливає на зниження вартості автоматизації роздрібної торгівлі.

Як, запитаєте ви? Не так складно, як на перший погляд може здатися


У роздрібній торгівлі успішним буде той бізнес, в якому реалізований облік ключових факторів торгівлі. Особливу увагу необхідно приділяти роботі по залученню нових клієнтів для збільшення обсягу продажів, створенню дієвих маркетингових акцій, задоволенню попиту споживачів, при цьому і сезонні та тимчасові коливання попиту не забувати.

В той же час, необхідно забезпечити управління закупівлями, запасами, процесами продажів і післяпродажного обслуговування клієнтів.

Щоб налагодити повноцінний облік в торговельних підприємствах, з'єднати фронт- і бек-офіс, необхідні прості і не дорогі додатки. З появою хмарних сервісів можна швидко і без великих витрат автоматизувати процеси роздрібної торгівлі.

Хмарний сервіс workabox (фронт-офіс для роздрібної торгівлі) - це вдалий приклад такого сервісу. З його допомогою невеликий і середній роздрібний бізнес легко здійснює щоденні процеси рітейлу: роздрібні продажі, створює і застосовує маркетингові інструменти, веде первинний облік. Також, в workabox передбачена можливість підключення зовнішніх інформаційних систем за допомогою Web-сервісу. Використовуючи цю технологію можна забезпечити повноцінну інтеграцію між сервісом і іншою системою обліку. У підсумку двосторонній обмін інформацією буде працювати як годинник.

В свою чергу, SAP Business One дозволить підтримати бізнес-процеси бек-офісу: управління запасами, закупівлями, складом, ціноутворенням, фінансами і сервісом, дасть можливість відстежувати взаємини з клієнтами.

SAP Business One також може бути легко інтегрований з фронт-офісними додатками (наприклад з workabox). SAP Business One підтримує можливість формування необхідної бухгалтерської звітності, які легко вивантажити в системи бухгалтерського обліку вашої компанії.

А теперь перейдем к практике


Налаштування інтеграції цих двох систем здійснюється через SAP Business One «Модуль обміну даними» з workabox. Модуль обміну даними з workabox встановлюється в SAP Business One як стандартний плагін і готовий до використання відразу після його установки.

Щоб почати роботу необхідно:

Зайти в модуль інтеграції "Налаштування", вказати параметри підключення до існуючого підприємства workabox (адреса, логін, пароль).

Встановити ідентичні об'єкти з двох систем:


  • Групи товарів;
  • Прайс-листи;
  • Каси;
  • Склади;
  • Постачальники.

Вказати бізнес-партнера SAP Business One при імпорті результатів роздрібних продажів в workabox (він буде використаний як «Роздрібний покупець (узагальнений)».

Після установки параметрів і налаштування зв'язків, на сторінках модуля інтеграції «Обмін даними. Експорт» і«Обмін даними. Імпорт» виконуються необхідні дії, які повторюються в системах SAP Business One і workabox.

З сервісу workabox в SAP Business One передається наступна інформація: товари, вхідні платежі, роздрібні продажі, повернення товару від покупця, а в SAP Business One потрапляє така інформація, як - переміщення товарів на склад, переміщення товарів в магазин, вихідні платежі, прайс- листи.

Для реалізації урахування нових вимог, пов'язаних з практичною роботою бізнесу, логіку роботи плагіна Модуль обміну даними з workabox надалі можна розширювати.



Що дає інтеграція систем роздрібним компаніям?

  • Інтеграція системи SAP Business One з хмарним сервісом workabox підвищить ефективність управління процесом роздрібних продажів, а також оптимізує затрати на покупку ліцензій на ПЗ, яке застосовується.
  • Використання цих продуктів, як єдиного програмного комплексу, для управління торговою діяльністю компанії мінімізує витрати на кваліфікованих IT-фахівців.
  • Інтеграція SAP Business One і workabox автоматизує обмін всіма необхідними даними, що дозволить оперативно і своєчасно передавати інформацію про роздрібні продажі з фронт-офісу в систему обліку.
  • Відстеження всіх відомостей про клієнта і внутрішні ресурсу, істотно підвищить рівень обслуговування клієнтів при кожному зверненні, гарантуючи тривалі відносини.
  • Правильний розподіл прибутку і витрат, призведе до оптимізації фінансових потоків, зміцнюючи фінансову стабільність і гнучкість реакції на нові можливості.
  • З ростом бізнесу не буде потрібно переходити на нове рішення, воно ніколи не буде «затісним».

Якщо вам цікавий даний кейс/рецепт і ви хочете застосувати його на практиці просто натисніть на кнопку

Коментарі

Щоб ​​залишити відгук,вам потрібно авторизуватися.