Вхідні платежі

Вхідний платіж - вид переміщення грошових коштів, який виникає в результаті зобов'язань зовнішніх контрагентів по відношенню до підприємства. Наприклад, у разі повернення товарів постачальнику.

Для створення вхідного платежу в workabox, необхідно вибрати тип операції (готівкова \ безготівкова), відправника, одержувача, рахунок, на який потрібно зарахувати гроші, і інші параметри.

Перед тим, як створювати документ безготівкового вхідного платежу, необхідно переконатися, що в workabox заданий розрахунковий рахунок: «Підприємство» - «Розрахункові рахунки».

Вихідні платежі

Створення вихідного платежу в workabox проводиться за аналогією зі вхідним. Як правило, цей документ пов'язаний з оплатою постачальнику за поставлений товар. Для його створення необхідно заповнити спеціальну форму: вибрати тип операції (готівкова \ безготівкова), відправника, рахунок, з якого необхідно списати гроші, одержувача та інші параметри.

Після того, як створений документ переведений в статус «Завершено», гроші списуються з рахунку.

Внутрішні переміщення грошових коштів

Внутрішнє переміщення - це коли гроші переміщаються з одного об'єкта обліку в інший, не залишаючи меж підприємства. Об'єктом обліку виступають каси і розрахункові рахунки. Інкасація торгової виручки, службові внесення та винесення розмінної монети - ось типові приклади внутрішнього переміщення грошових коштів.

Для створення внутрішнього переміщення грошових коштів в workabox необхідно заповнити спеціальну форму і вказати відправника грошових коштів, одержувача, суму та інші параметри.

Для роботи з переміщенням грошових коштів створюються каси підрозділів - на них можна переводити залишки готівки в торговій касі в кінці зміни.

Об'єкти обліку грошових коштів

Усередині сервісу workabox у вкладці «Підприємство» доступні такі пункти меню, як «Каси підрозділів», «Розрахункові рахунки» і «Банки». Ці пункти є основою для ведення фінансового обліку.

Каса підрозділів - це об'єкт обліку, з якого і на який здається торгова виручка, відбувається внос розмінної монети в каси магазину, проводиться інкасація.

Щоб зручно вести фінансовий облік в workabox, необхідно ввести данні про банки, з якими працює підприємство (назва, МФО, адреса, телефон та інші дані).

Також додаються розрахункові рахунки (найменування рахунку, батьківський підрозділ, банк та інші дані).

Не всі дані пункти обов'язкові, але вони рекомендовані для грамотного ведення фінансового обліку в workabox.

Облікова політика

У вкладці «Налаштування», меню «Облікова політика», задаються правила ведення обліку в workabox. Тут можна задати валюту, округлення суми чека, базову ставку ПДВ та інші параметри.

За замовчуванням, в обліковій політиці вже виставлені параметри, що задовольняють більшості рітейлерів.

Зареєструйся

Щоб вже сьогодні почати безкоштовно
впродовж 14 днів користуватися workabox