База покупців

workabox дозволяє вести бази даних покупців прямо в програмі. Кожен клієнт магазину може відчути персональний сервіс, а компанія буде мати можливість знати всіх своїх клієнтів. Ведення бази покупців проводиться у вкладці «Маркетинг» - «Покупці».

Крім базових полів, таких як день народження, телефон і e-mail, через «Властивості покупців» є можливість додавати власні поля, які відображаються в «Додаткових властивостях».

При додаванні карти покупця до анкети користувача, в workabox буде відображатися також інформація про покупки, повернення і накопиченs клієнтом бонуси.

Маркетингові акції

workabox містить готові інструменти для залучення нових клієнтів та збільшення продажів. Для їх налаштування використовується меню «Маркетингові акції» у вкладці «Маркетинг».

Розпродаж - один з найпростіших способів стимулювання продажів. Застосовуються, як правило, коли попит на сезонний товар починає знижуватися. При створенні розпродажу вказується, який товар приймає участь в акції.

Купон на знижку - зручний інструмент для залучення нових клієнтів. Купон поширюється в людних місцях або пресі, і при пред'явленні дає знижку в розмірі, зазначеному в тексті оголошення.

Подарункові сертифікати на певну суму дозволяють отримати гроші від покупця до безпосереднього продажу товару. Такі інструменти легко створити, надрукувати, і вони відразу можуть почати приносити прибуток компанії.

Для того щоб використовувати сертифікати та купони на знижку, необхідно виконати емісію, попередньо треба завести необхідний тип МІ в довіднику типів МІ.

Програма лояльності

Утримувати клієнтів з програмами лояльності workabox - дуже просто. Для цього необхідно створити відповідний «Тип МІ» - карту покупця, і маркетингову акцію на вибір: з фіксованою, накопичувальною знижкою або одну з бонусних програм. Для їх створення використовується меню «Маркетингові акції» у вкладці «Маркетинг».

Нарахування бонусів від суми чека або за придбаний товар - це різновиди однієї з бонусних програм. При створенні акції з нарахуванням бонусів за придбаний товар вказується, який товар приймає участь в акції.

Оплата покупки бонусами – обов'язкова до створення акція, яка дозволяє покупцям розраховуватися накопиченими бонусними балами.

Решта в «гаманець» – акція, яка дозволяє зменшити оборот розмінної монети в магазині і накопичує решту на бонусному рахунку покупця.

За допомогою workabox також можна друкувати на чек інформацію про накопичені та витрачені бонусні бали, а також будь-який довільний текст.

Перед тим, як виготовити карти покупця і видавати їх клієнтам, необхідно зробити емісію МІ.

E-Mail розсилки

Завдяки інтеграції з MailChimp, світовим лідером e-mail розсилок, workabox дозволяє розсилати інформаційні повідомлення на власну клієнтську базу підприємства.

Розсилайте персоналізовані повідомлення, використовуйте емоції, щоб підвищити відсоток відкриття листів і залучити більшу аудиторії.

Екрани

workabox.Екрани - це сервіс, який є універсальним засобом донесення інформації в магазині і за його межами. Екран формується з віджетів, і, залежно від наповнення, може виступати в ролі інформаційного кіоску, екрану покупця, робочого місця консультанта або мерчендайзера.

Установка інформаційного екрану в торговому центрі може стати своєрідною віртуальною вітриною магазину - адже з його допомогою можна переглянути каталог товарів, зробити замовлення або відправити відгук через форму зворотного зв'язку.

Зареєструйся

Щоб вже сьогодні почати безкоштовно
впродовж 14 днів користуватися workabox