Маркетингові інструменти в workabox
Подивіться, які маркетингові акції ви можете створювати в workabox, і яку користь вони принесуть вашому бізнесу.
Розпродаж. Це один з найпростіших (але від цього не менш дієвих) і популярних способів збільшення купівельної активності.
Найчастіше, розпродажі застосовують після закінчення сезону. І це, до речі, поширена помилка. Найбільшу ефективність від розпродажу можна отримати не тоді, коли товар вже нікому не потрібен (тобто після завершення сезону), а тоді, коли попит на товар тільки почав знижуватися (через те, що підходить до закінченню сезон).
Розпродажі допомагають вам повернути гроші в обіг, розвантажити склади для свіжих надходжень і залучити нових покупців, які, можливо, ніколи б не зайшли до вас, якби не знижки.
Крім цього, в будь-якій роздрібній торгівлі є неходовий товар. Навіть якщо в минулому періоді товар продавався «на ура», в цьому він може стати неходовим. І знижки - це єдина можливість звільнити склади і повернути готівку в каси.
Ще один варіант використання розпродажів - різні промо-акції. Коли знижки даються не на всесезонний або неходовий товар, а як на спеціальну пропозицію.
З workabox ви можете зробити розпродаж на конкретний товар, на окрему групу або на весь асортимент. Сервіс легко налаштувати під ваші бажання.
Як у workabox відбувається створення такої маркетингової акції, як розпродаж?
Нагадаємо, для цього є спеціальний модуль «МАРКЕТИНГ». У ньому вкладка «Маркетингові акції». Натискаєте «Створити» і обираєте «Розпродаж».
Далі є два варіанти:
- Швидке створення.
- Майстер створення.
Якщо ви вже робили акції в workabox, то вам підходить перший варіант. Він передбачає створення повноцінного розпродажу за 10 секунд. Введіть назву акції (бажано унікальну, щоб потім легко її знайти і зрозуміти суть), дату проведення, % знижки і оберіть зі списку товари, які беруть участь у розпродажу. Або відмічаєте «в акції бере участь весь товар».
Все! 10 секунд і ви створили одну з найуживаніших акцій в роздрібній торгівлі.
Створення розпродажу за допомогою «Майстра створення» нічим не відрізняється від першого варіанту. Просто тут ви рухаєтеся покроково, і workabox дає пояснення до кожного пункту.
Подарункові сертифікати. Класичний маркетинговий інструмент. Собівартість - копійки, цінність - будь-яка , аж до ціни найдорожчого вашого товару (або групи товарів).
Подарункові сертифікати мають кілька переваг:
- Малими коштами підвищується обіг готівки в касах ваших магазинів. А це завжди вигідно.
- Завдяки подарунковому сертифікату, ви зможете отримати нового клієнта, який до цього навіть не здогадувався про існування вашого магазину. А зробити з такого покупця постійного клієнта – вже справа техніки.
- Сума на подарунковому сертифікаті - не є межею. І психологічно (зрозуміло, при правильній організації) людина обов'язково захоче купити товар на велику суму, заплативши при цьому різницю готівкою.
- Той, кому подарували сертифікат, може банально забути про нього, або не зацікавлений вашою пропозицією . В такому випадку клієнта ви не отримали, але вартість сертифіката компенсує цей недолік.
Створення такої маркетингової акції відрізняється від розпродажу. Тут перед запуском акції потрібно створити маркетинговий інструмент - подарунковий сертифікат. Це займає буквально секунди. Необхідно тільки вказати назву і вибрати зі списку «Подарункові сертифікати».
Створення акції проходить так само, як було розглянуто вище. Тільки потрібно буде вибрати створений раніше подарунковий сертифікат і ввести його номінал.
Акція на основі подарункових сертифікатів створена.
Купон на знижку. Такі купони або розповсюджуються (наприклад, відвідувачам кафе 14 лютого разом з чеком приносять 10 %-у знижку в ваш магазин весільних суконь ), або публікуються в газетах, або журналах, звідки клієнт повинен їх вирізати і пред'явити, або даруються тим, хто здійснює покупку, стимулюючи повторний прихід клієнта.
Такі здавалося б прості маркетингові інструменти здатні істотно збільшити продажі у вашому магазині.
Дисконтні карти. Це, мабуть, найпотужніша «зброя» з раніше наведених. Дисконтні картки (особливо іменні ) - це не тільки інструмент , що спонукає клієнта купувати у вас більше і частіше. Вони створюють імідж і престиж. Коли клієнт потрапляє в категорію обраних, заздалегідь отримуючи інформацію про нові постачання або маючи можливість купувати будь-який товар зі знижкою.
Загалом, варіантів багато.
Дисконтні карти можуть бути як з фіксованою знижкою, так і з накопичувальною знижкою.
Багато інформації? Насправді, опанувати, як створювати маркетингові акції в workabox можливо за півгодини . Подивіться самі!