marketimg.jpg

Маркетинг в workabox: коротко про головні можливості

У футболі боряться за м'яч. У політиці - за лідерство і владу. А в роздрібному бізнесі - за клієнта. У цій боротьбі є безліч прийомів, але найдієвіший - це торговий маркетинг.

На практиці все виявляється не так просто, як в теорії. Купон на знижку можна і на звичайному принтері роздрукувати. А от як його враховувати в продажах? Як захиститися від підробок і недобросовісності продавців? Як враховувати частку клієнтів, які купили товар за знижкою?

Питань багато. Так, рішення є - це спеціальне ПЗ. Таке, наприклад, як використовують «акули» роздрібного ринку.

Нажаль, малому і середньому роздрібному бізнесу такі рішення - не по кишені.

З workabox ваша кишеня стане «ширшою». Справа в тому, що з workabox ви легко організуєте і аналізуєте маркетингові акції не гірше тих, які забезпечують лояльність клієнтів вищезазначеним великим рітейлерам.

А саме:

  • Проводьте акції і розпродажі;
  • Встановлюйте знижки, як на окремий товар, так і на групу товарів;
  • Створюйте гнучкі маркетингові інструменти: дисконтні картки, подарункові сертифікати , купони на знижку;
  • Ведіть базу даних клієнтів, враховуйте цю інформацію при проведенні акцій і підвищуйте тим самим лояльність покупців.

Оцінюйте нові можливості наочно!

marketimg-i.jpg

Маркетингові інструменти в workabox

Подивіться, які маркетингові акції ви можете створювати в workabox, і яку користь вони принесуть вашому бізнесу.

Розпродаж. Це один з найпростіших (але від цього не менш дієвих) і популярних способів збільшення купівельної активності.

Найчастіше, розпродажі застосовують після закінчення сезону. І це, до речі, поширена помилка. Найбільшу ефективність від розпродажу можна отримати не тоді, коли товар вже нікому не потрібен (тобто після завершення сезону), а тоді, коли попит на товар тільки почав знижуватися (через те, що підходить до закінченню сезон).

Розпродажі допомагають вам повернути гроші в обіг, розвантажити склади для свіжих надходжень і залучити нових покупців, які, можливо, ніколи б не зайшли до вас, якби не знижки.

Крім цього, в будь-якій роздрібній торгівлі є неходовий товар. Навіть якщо в минулому періоді товар продавався «на ура», в цьому він може стати неходовим. І знижки - це єдина можливість звільнити склади і повернути готівку в каси.

Ще один варіант використання розпродажів - різні промо-акції. Коли знижки даються не на всесезонний або неходовий товар, а як на спеціальну пропозицію.

З workabox ви можете зробити розпродаж на конкретний товар, на окрему групу або на весь асортимент. Сервіс легко налаштувати під ваші бажання.

Як у workabox відбувається створення такої маркетингової акції, як розпродаж?

Нагадаємо, для цього є спеціальний модуль «МАРКЕТИНГ». У ньому вкладка «Маркетингові акції». Натискаєте «Створити» і обираєте «Розпродаж».

Далі є два варіанти:

  • Швидке створення.
  • Майстер створення.

Якщо ви вже робили акції в workabox, то вам підходить перший варіант. Він передбачає створення повноцінного розпродажу за 10 секунд. Введіть назву акції (бажано унікальну, щоб потім легко її знайти і зрозуміти суть), дату проведення, % знижки і оберіть зі списку товари, які беруть участь у розпродажу. Або відмічаєте «в акції бере участь весь товар».

Все! 10 секунд і ви створили одну з найуживаніших акцій в роздрібній торгівлі.

Створення розпродажу за допомогою «Майстра створення» нічим не відрізняється від першого варіанту. Просто тут ви рухаєтеся покроково, і workabox дає пояснення до кожного пункту.

Подарункові сертифікати. Класичний маркетинговий інструмент. Собівартість - копійки, цінність - будь-яка , аж до ціни найдорожчого вашого товару (або групи товарів).

Подарункові сертифікати мають кілька переваг:

  • Малими коштами підвищується обіг готівки в касах ваших магазинів. А це завжди вигідно.
  • Завдяки подарунковому сертифікату, ви зможете отримати нового клієнта, який до цього навіть не здогадувався про існування вашого магазину. А зробити з такого покупця постійного клієнта – вже справа техніки.
  • Сума на подарунковому сертифікаті - не є межею. І психологічно (зрозуміло, при правильній організації) людина обов'язково захоче купити товар на велику суму, заплативши при цьому різницю готівкою.
  • Той, кому подарували сертифікат, може банально забути про нього, або не зацікавлений вашою пропозицією . В такому випадку клієнта ви не отримали, але вартість сертифіката компенсує цей недолік.

Створення такої маркетингової акції відрізняється від розпродажу. Тут перед запуском акції потрібно створити маркетинговий інструмент - подарунковий сертифікат. Це займає буквально секунди. Необхідно тільки вказати назву і вибрати зі списку «Подарункові сертифікати».

Створення акції проходить так само, як було розглянуто вище. Тільки потрібно буде вибрати створений раніше подарунковий сертифікат і ввести його номінал.

Акція на основі подарункових сертифікатів створена.

Купон на знижку. Такі купони або розповсюджуються (наприклад, відвідувачам кафе 14 лютого разом з чеком приносять 10 %-у знижку в ваш магазин весільних суконь ), або публікуються в газетах, або журналах, звідки клієнт повинен їх вирізати і пред'явити, або даруються тим, хто здійснює покупку, стимулюючи повторний прихід клієнта.

Такі здавалося б прості маркетингові інструменти здатні істотно збільшити продажі у вашому магазині.

Дисконтні карти. Це, мабуть, найпотужніша «зброя» з раніше наведених. Дисконтні картки (особливо іменні ) - це не тільки інструмент , що спонукає клієнта купувати у вас більше і частіше. Вони створюють імідж і престиж. Коли клієнт потрапляє в категорію обраних, заздалегідь отримуючи інформацію про нові постачання або маючи можливість купувати будь-який товар зі знижкою.

Загалом, варіантів багато.

Дисконтні карти можуть бути як з фіксованою знижкою, так і з накопичувальною знижкою.

Багато інформації? Насправді, опанувати, як створювати маркетингові акції в workabox можливо за півгодини . Подивіться самі!

emissiya-mi.jpg

Емісія маркетингових інструментів в workabox

Коли маркетингова акція створена на основі одного з інструментів, постає питання обліку. Як контролювати використання дисконтних карт? Як запобігти можливим тіньовим маніпуляціям з боку персоналу? Як бачити у звітах (про прибуток), наприклад, частку маркетингової акції?

Питань багато. І на всі є відповіді в workabox.

Необхідно здійснити емісію маркетингових інструментів - тобто згенерувати унікальні номери, за якими сервіс визначить, що це за інструмент і до якої акції він відноситься.

Зверніть увагу , що емісія здійснюється ПІСЛЯ того , як завершено створення маркетингового інструменту та акції на його основі.

Процес емісії простий, як і сам сервіс workabox. В пункті меню «МАРКЕТИНГ» натискаєте «Емісія МІ», обираєте в списку відповідний маркетинговий інструмент, задаєте кількість - готово, емісія в статусі «Введений».

Перевірте ще раз всі дані і переведіть документ в статус «Завершений», після чого сервіс автоматично присвоїть інструментам унікальні коди, які при необхідності можна зберегти у файл і роздрукувати. Облік здійснюється за кодами.

Хто сказав, що буде складно ?

big-brat.jpg

Система «Великий брат» в workabox

Статистика свідчить, що понад 50% клієнтів не повертаються туди, де була здійснена покупка або отримана послуга, навіть незважаючи на те, що минулого разу вони всім залишилися задоволені.

Про що говорить нам ця інформація?

Про те , що з клієнтами треба працювати. Але, щоб така робота давала позитивний результат, у вигляді підвищення продажів, вам необхідно знати своїх клієнтів.

У цьому вам допоможе workabox і спеціально розроблений модуль «Великий брат».

Що повинен зробити клієнт, щоб взяти участь у маркетинговій програмі, яку ви проводите? У більшості випадків йому доведеться заповнити анкету.

Інформація, яку клієнт вкаже ДОБРОВІЛЬНО, і стане вашою зброєю в битві за підвищення лояльності покупців.

Часто бізнесмени занадто багато зусиль витрачають на залучення нових клієнтів, не піклуючись про тих, хто вже зробив покупку. Адже в середньому витрати на обслуговування старого покупця в 3-5 разів нижче, ніж на залучення нового.

Внесіть інформацію про клієнта в workabox.

Для цього в модулі «МАРКЕТИНГ» є пункт «Покупці». Там відобразяться:

  • П.І.Б.;
  • Дата народження;
  • Номери телефонів;
  • E-mail;
  • Інша інформація, яку продавець вважатиме за потрібне вказати про клієнта.

Як це працює на практиці?

Ви можете привітати клієнта з днем народження, наприклад, надавши йому індивідуальну знижку.

Ви можете зайти в додаткову інформацію і побачити, що клієнт припинив робити регулярні покупки. Він пішов до конкурентів? Чому? Що його не влаштувало? Зателефонуйте клієнту і задайте ці питання. І у вас на руках з'явиться безцінна інформація, яку не одержати ніякими дослідженнями і перевірками.

З workabox ви ведете з клієнтами роботу. А це запорука збільшення лояльності кліентів та підвищення продажів. Ви готові збільшити прибуток?

Зареєструйся

Щоб вже сьогодні почати безкоштовно
впродовж 14 днів користуватися workabox