Структура компанії

Структура підприємства в workabox налаштовується через пункти меню «РТТ», «Представництва» і «Склади» вкладки «Підприємство».

Представництво - це офіс, якому підпорядковуються РТТ. Якщо компанія працює за схемою франчайзингу, необхідно відзначити в картці представництва відповідне поле.

РТТ, в свою чергу, підпорядковується певному представництву.

«Склади» являють собою об'єкти зберігання товарів поза торгових точок. Зі складу товар не можна продати безпосередньо, спочатку його необхідно поставити на РТТ.

Ми радимо детально заповнювати інформацію про підрозділи та РТТ, щоб структура підприємства була максимально чіткою і прозорою. (Інформація з картки РТТ буде відображатися на чеку).

Співробітники

При створенні довідника користувачів вказується група, до якої входить співробітник, і встановлюється підрозділ, за яким він закріплений. Зробити це можна за допомогою меню «Співробітники» вкладки «Підприємство». Один співробітник може бути закріплений тільки за одним підрозділом.

При реєстрації нових користувачів необхідно вказувати e-mail користувача для автоматичної відправки йому пароля для входу в сервіс.

Безпека

У workabox права доступу та забезпечення безпеки даних здійснюється через розмежування груп користувачів. За замовчуванням їх дві: «Всі права» і «Продавці». Права можна надавати на читання і запис даних.

Наприклад, представникам групи «Продавці» доступні тільки операції з продажу і повернення товарів у торговій точці. Групі «Все права» доступні залишки товару в магазинах і на складах, зміна цін на товари, замовлення постачальникам і звіти.

В той же час, в workabox можна легко налаштувати ролі і повноваження співробітників під потреби підприємства.

Звіти

workabox має набором звітів щодо різних аспектів роботи компанії. У вкладці «Звіти» розташовані згруповані за категоріями документи: «Товари», «Гроші», «Продажі», «Маркетинг» і «Все».

Заповнивши необхідні форми, такі як «Торгова точка» і період, після натискання на кнопку «Побудувати звіт», менеджер отримує необхідну інформацію, а вивантаження звіту в MS Excel дозволяє виконувати більш глибокий аналіз даних.

Використовуючи звіти workabox і аналізуючи їх, можна ефективно управляти діяльністю свого підприємства.

Експорт даних

Експорт даних в workabox здійснюється через вкладку «Налаштування», пункт меню «Експорт даних». Відзначаються документи для експорту, також доступний варіант «Експортувати всі». Крім цього, задається часовий період експорту даних.

Вивантаження даних відбувається у вигляді файлів CSV.

Можливість експорту даних в workabox доступна для всіх тарифних планів і в будь-який час.

Зареєструйся

Щоб вже сьогодні почати безкоштовно
впродовж 14 днів користуватися workabox