Грошова політика у workabox
На грошових коштах ми детальніше зупинимося на сторінці «Грошовий облік». На даному етапі перед нами тільки одне завдання - підготувати сервіс workabox до ведення фінансового обліку.
Для цього слід згадати золоте правило, яке свідчить, що гроші люблять рахунок. Зробимо цей рахунок доступним і простим.
В середині сервісу workabox у вкладці «Управління» вам доступні такі пункти внутрішнього меню, як «Каси підрозділів», «Розрахункові рахунки» і «Банки». Саме ці параметри - це основа для ведення фінансового обліку.
Каси підрозділів
Каса підрозділів - це об'єкт обліку, з якого, і на який здається торгова виручка, відбувається внесення розмінної монети в каси магазину, проводиться інкасація.
В дрібній роздрібній торгівлі каса підрозділів одна - це сейф в офісі.
В великій роздрібній торгівлі кас підрозділів може бути декілька (в офісі і по одній у кожному магазині - називаються «Головна каса»).
Такі каси ви і створюєте в workabox. Що стосується касових місць, то вони створюються на етапі створення магазину.
Банки
Щоб зручно вести фінансовий облік в workabox, вам необхідно ввести інформацію про банки, з якими ви працюєте (назва, МФО, адреса, телефон та інше).
Ви вносите в workabox всі банки, з якими ви працюєте.
Розрахункові рахунки
Знову все дуже просто. Заповнюєте форму (найменування рахунку, батьківський підрозділ, в якому банку відкритий рахунок) і через 10 секунд розрахунковий рахунок заведений.
Скільки рахунків ви використовуєте, стільки й вносите в workabox.
Все! 15 хвилин і сервіс workabox готовий до грошового обліку. Тепер ви можете створювати вихідні і вхідні платежі, здійснювати внутрішні переміщення коштів. І кожен процес супроводжується документами.
Спробуйте вести фінансовий облік зручно!