Мікро

БІЗНЕС
Користувачі 1+1
Торгові Каси 1
Товари 5 000
Маркетингові інструменти 5 000
Покупці 5 000
570 грн. на місяць Підключись

Малий

БІЗНЕС
Користувачі 3+1
Торгові Каси 2
Товари 10 000
Маркетингові інструменти 10 000
Покупці 5 000
1 290 грн. на місяць Підключись

Середній

БІЗНЕС
Користувачі 7+1
Торгові Каси 5
Товари 15 000
Маркетингові інструменти 10 000
Покупці 10 000
2 790 грн. на місяць Підключись

Середній +

БІЗНЕС
Користувачі 10+1
Торгові Каси 7
Товари 50 000
Маркетингові інструменти 15 000
Покупці 15 000
4 380 грн. на місяць Підключись

Великий

БІЗНЕС
Приватна хмара
Індивідуальна сервісна підтримка
Безперервний моніторинг
за запитом Детальніше

Додаткові опції

Додатковий користувач — 324 грн. на місяць, тільки для тарифів «Малий», «Середній», «Середній +»
Додатково 5000 покупців — 114 грн. на місяць, тільки для тарифів «Малий», «Середній», «Середній +»
Додатково 5000 товарів — 114 грн. на місяць, тільки для тарифів «Малий», «Середній», «Середній +»
Додаткова каса, інфокіоск — 114 грн. на місяць, тільки для тарифів «Малий», «Середній», «Середній +»
Додатково 5000 маркетингових інструментів — 114 грн. на місяць, тільки для тарифів «Малий», «Середній», «Середній +»

Платіть тільки за те, чим користуєтеся

Перед початком роботи в workabox ви обираєте пакет, відповідний вимогам вашого бізнесу. Ціну пакету можно порівняти з вартістю оренди 1 м2 торгової площі, тому сервіс по кишені будь-якій роздрібній торгівліі.

При цьому обраний пакет легко налаштовується безпосередньо під ваш бізнес.

Якщо, наприклад, за всіма показниками вам підходить пакет «Середній», але у вас 9 користувачів, а не 7, то вам не потрібно переходити на інший , дорожчий тариф. Ви просто додаєте в поточний пакет 2 користувачів . В результаті, трохи збільшиться щомісячна абонплата, але це буде набагато дешевше, ніж переходити на інший тариф.

При збільшенні кількості магазинів або складів ви робите так само. Це цивілізований, сучасний підхід - ви платите виключно за ті послуги, якими користуєтеся.

Одна з основних переваг хмарних технологій - це оплата за фактично отримані послуги. Уявіть, що ви платите за квартиру не за місяць, а лише за ті дні (або навіть години ), які в ній знаходилися.

Не платіть за «повітря»

Вам знайома ситуація, коли гроші витрачалися непередбачено, тому що:

  • Доводилося купувати дорогі ліцензійні продукти, які в підсумку вам не підходили або застарівали (а гроші вже витрачені)?
  • Необхідно було купувати ліцензію знов, щоб користуватися продуктом далі?
  • Компанія випускала нову версію продукту, і вам пропонувалося перейти на неї. А якщо не перейдете, то наступні доповнення, які виходитимуть не будуть «підтримуватися» старою версією? І все це за додаткову плату.

Фактично ви платили за повітря. За те, що вам не потрібно (а якщо і треба, то вже ніяк не за ТАКІ гроші).

Ми проповідуємо інший принцип

Оновлення в workabox безкоштовні (такими і залишаться - це один з наших головних принципів). Вони не вимагають вашої участі. Всі оновлення, що роблять сервіс workabox більш функціональним для роздрібного бізнесу, ви отримуєте безкоштовно.

Оцініть ваші можливості з workabox:

Зареєструйте підприємство щоб вже сьогодні почати безкоштовно впродовж 14 днів користуватися workabox

Питання та відповіді

Чи можу я змінити тарифний план?

Авжеж, ви можете зробити це в будь-який час, зайшовши в workabox (пункт верхнього меню «Адміністрування»). Зміна тарифного плану безкоштовно.

Як вносити абонплату за користування workabox?

Для роботи з workabox потрібно поповнити особистий рахунок всередині сервісу. Зробити це ви можете будь-яким зручним для вас способом:

  • За допомогою платіжних карт Visa або MasterCard;
  • За допомогою віртуальних грошей WebMoney , Яндекс.Гроші та ін.;
  • У вашому банку.
Ви надаєте бухгалтерські документи?

Звичайно. Як юридична особа, ви щомісяця отримуєте від нас необхідні для ведення бухгалтерського обліку документи.

Чи існують обмеження під час безкоштовного користування workabox?

Зареєстровані користувачі отримують можливість 14 днів безкоштовно користуватися сервісом workabox. Це період, протягом якого ви оцінюєте можливості і переваги сервісу. Тому ніяких обмежень немає. 14 днів ви користуєтеся всіма можливостями, які будуть у вас після приєднання до workabox.

Рахунок поповнений. Що далі?

Ніяких особливих дій здійснювати не потрібно. Починайте працювати відразу після поповнення рахунку (баланс можна дізнатися у пункті верхнього меню «Адміністрування»). За допомогою інформаційних листів на вказаний при реєстрації e-mail ми попередимо вас, коли виникне необхідність поповнення рахунку для подальшого користування workabox.

Чи можу я вивести гроші з особистого рахунку?

Кошти, які знаходяться на вашому особистому рахунку, ви можете витрачати тільки на послуги workabox.

Що трапиться, якщо я не поповню особистий рахунок?

Ваш тарифний план переключиться на безкоштовний. Ви зможете вивантажити свої дані в форматі Microsoft Excel або XML. Якщо ви не скористаєтеся workabox більше 3 місяців, ми переведемо ваше підприємство в архів.