tovarniyu-uchet.jpg

Особливості обліку товарів в workabox

Від обліку товарів безпосередньо залежить якість обслуговування покупців у ваших магазинах.

Вам, як власнику роздрібного бізнесу, треба знати:

  • Про надходження товару в магазин;
  • Про переміщення товару між магазинами;
  • Про здійснення продажів;
  • Про залишки товару в магазині.

Цим потрібно управляти, причому, оперативно. Наприклад, нові цінники повинні бути надруковані до того, як товар надійшов в магазин, а не після. І про те, що ходовий товар закінчується, також потрібно знати до того, як залишки наблизилися до критичного мінімуму.

Можливість оперативно вести облік товарів ви отримуєте в workabox.

У сервісі набагато більше можливостей, ніж здається на перший погляд. Наприклад, workabox допомагає позбутися випадків крадіжки вашими недбайливими продавцями (якщо, звичайно, такі є).

Поширені випадки (облік ведеться в зошиті), коли продавець відпускає товар покупцеві, а сам підкладає на полицю точно такий же примірник, куплений де-небудь на ринку. І ніби як продажу не було.

З workabox такого не буде, тому що продавцю доведеться роздрукувати чек. Ви відразу ж побачите продаж у звітах.

З workabox ви контролюєте рух товару.

При цьому неважливо: чи здійснюється продаж у вашому магазині вручну, або потрібно обладнати повноцінне касове місце (з використанням сканера штрих-кодів, фіскального реєстратора, ваг та іншого).

Ще раз зверніть увагу, що в workabox ви бачите рух товару в реальному часі. Тому управління РТТ є оперативним.

Ви аналізуєте динаміку продажів і замовляєте товар або «перекидаєте» його між магазинами і складами задовго до того, як встигли продати останню одиницю.

Додайте до цього вбудовані маркетингові інструменти, що дозволяють збирати інформацію про ваших покупців і використовувати її . Наприклад , колись ви проводили акцію, і клієнт заповнив анкету. Тепер, навіть через рік , здійснюючи продаж, касир в спеціальному полі побачить, що сьогодні \ завтра у цього покупця день народження, що у нього є 6 - річний син (можна поцікавитися у нього про те, як проходять підготування до школи), що він захоплюється підводним полюванням (запитати чи вдалося останнє «занурення»).

Це виводить ваш роздрібний бізнес на інший рівень, з іншим підходом до клієнтів, з іншим рівнем доходів.

Переконайтеся в цьому!

prodagi.jpg

Продаж товару в workabox

Продаж товару в workabox може здійснюватися двома способами:

  • Через веб-інтерфейс. Говорячи простіше - вручну, коли продавцю потрібно зробити певні дії в workabox.
  • Через POS-додаток. Говорячи простіше - автоматично, коли для продажу необхідно просто просканувати штрих-код товару.

Не можна сказати, що якийсь із способів кращій. Вони розраховані на роздрібну торгівлю різного розміру.

Якщо у вашому номенклатурному довіднику не понад сто позицій, невисока динаміка продажів (наприклад, салон весільних суконь), то продаж можна здійснювати першим способом, у сканері штрих-коду для вас немає гострої необхідності. Якщо ж ви все-таки використовуєте його, то продаж першим способом пройде ще швидше.

Як відбувається продаж через веб-інтерфейс

Ваш продавець закінчив консультацію, допоміг клієнту визначитися з покупкою і підводить його до каси. Далі продавець заходить в workabox, в розділі «Продажі» створює новий роздрібний продаж.

При цьому спочатку товар вибирається зі списку (або шукається за допомогою будь-якого зручного параметру). Потім необхідно проставити кількість. Можна також вказати штрих-код дисконтної картки (або інших маркетингових інструментів, які ви випускали), якщо покупець пред'явив таку. Workabox автоматично підрахує суму покупки після внесення всіх даних.

Операція з продажу завершена. Зі сканером штрих-коду вона займає 1-2 секунди. Без нього трохи довше. Однак, це ніяк не впливає на якість обслуговування клієнтів.

У workabox все настільки просто і взаємопов'язано, що помилитися при продажу практично неможливо.

Подивіться самі!

vozvrat-ot-pokupatelay.jpg

Повернення товару в workabox

Повернення товару - зворотня продажу операція. Але вона не менш важлива. Точніше, не менш важливе її просте здійснення та документальне підтвердження.

Повернення товару, на відміну від продажу, здійснюється тільки вручну. Але не думайте , що в такому випадку операція в workabox стане занадто складною.

Продавець в workabox відкриває розділ «Продажі», вибирає «Повернення товарів від покупців». Далі необхідно знайти продаж, за якою відбувається повернення. Для цього є пошук: по даті, по найменуванню, по коду товару, за сумою та іншими параметрами. Загалом, знайти операцію не завдасть труднощів.

Після вибору товару в поля автоматично підтягуються всі необхідні дані. Продавцю залишається лише підтвердити повернення і роздрукувати чек повернення.

Зверніть увагу, що ця операція, як і всі інші, що здійснюються через workabox, відразу ж створює загальні зміни. Тобто автоматично збільшується кількість товару на залишках магазину, і ви відразу ж бачите, що відбулося повернення, а також його причину (якщо продавець заповнив поле «Примітка»).

Спробуйте workabox в дії!

prodaga-POS.jpg

Продаж товару через POS-термінал

Продаж товару через POS-додаток в workabox проходить аналогічно операціям в гіпермаркетах. Зчитування товару по штрих-коду, оплата, друк чеку, наступний клієнт .

Йдеться про повноцінне робоче місце касира, коли робочі процеси (підрахунок вартості покупки, друк чека та інше) автоматизовані.

Щоб обладнати таке робоче місце, необхідно встановити POS-додаток. Робиться це один раз - далі потрібно входити в сервіс, натиснувши на іконку на робочому столі.

Ви можете завантажити дві версії POS-додатків:

  • Для Windows;
  • Для Android.

Встановлення будь-якої з цих програм не вимагає вашої участі і спеціальних знань. Просто натискаєте «Встановити» і очікуєте завершення процесу.

Все. Можна працювати.

Сервіс workabox сам розпізнає (за логіном і паролем), яка каса в якому магазині починає роботу, і який касир зараз «біля бар'єру».

POS-додаток дуже простий в управлінні, але містить багато можливостей. Так, якщо продаж супроводжується наданням з боку покупця дисконтної картки, то касир побачить інформацію про цього покупця, яку можна використовувати (банально, привітати його з днем народження і дати менеджерську знижку).

Якщо сканер штрих-коду не використовується, то знайти товар можна за допомогою пошуку. Крім того, є спеціальна вкладка «Вибране», що містить найбільш ходовий товар .

Вибір способу оплати (готівковий\безготівковий), можливість побачити всі маркетингові інструменти, які є у клієнта, і багато інших можливостей - все це доступно вам в POS-додатку.

Відмінною особливістю продажу товару через POS-додаток - є можливість здійснення операції навіть за відсутності доступу до Інтернету.

Зауважте, що в цьому відношенні workabox надзвичайно мобільний. Навіть якщо в магазині зникло світло, продаж можна здійснювати, поки «тримає» акумулятор ноутбука або планшета. Немає зв'язку з Інтернетом? У наш час забезпечити кілька каналів зв'язку, один з яких у будь-якому випадку буде робочим, так само просто, як і проїхати без заторів по столиці в 5 годині ранку.

Зареєструйся

Щоб вже сьогодні почати безкоштовно
впродовж 14 днів користуватися workabox