prihod-tovara.jpg

Прихід і повернення товару в workabox

Як казав улюбленець мільйонів: «Щоб продати щось непотрібне, треба спочатку придбати щось непотрібне, а у нас грошей немає». На відміну від нього, у вас, власників роздрібного бізнесу, є і гроші, і купити вам необхідно якраз щось потрібне.

Спочатку створюємо замовлення постачальникам . У workabox в розділі меню «ЗАКУПІВЛЯ» для цього є спеціальний пункт - «Замовлення постачальникам».

Щоб оформити нове замовлення , ви вказуєте Замовника (юридична особа, на яку оформлюється поставка), вибираєте постачальника і, звичайно ж, сам товар зі списку (як створюється номенклатурний довідник, мы вже розглядали).

Щоб вибрати постачальника, спочатку потрібно створити довідник постачальників. Причому, зробити це необхідно ще на етапі створення номенклатурного довідника. Ви вказуєте найменування постачальника, контактну особу, адресу, телефон та інші дані.

Будь-яка операція в торгівлі супроводжується документами. Тому сервіс workabox пропонує вам зберегти оформлене замовлення в Excel та роздрукувати його. Спочатку в workabox доступні тільки шаблонні документи, а далі ви створюєте для кожного постачальника (якщо це потрібно) окремі шаблони накладних.

Таким чином, на оформлення замовлення потрібно мінімум вашого часу (до 1 хвилини).

Замовлення постачальникові відправлено, рахунок, що він виставив - сплачений. Можна приймати товар. Для цього в workabox є спеціальний пункт - «Приходи товарів від постачальників». Як бачите, всередині сервісу все максимально просто і зрозуміло.

При надходженні товару вказуємо постачальника, отримувача (це Замовник з пункту «Замовлення постачальникам»), товар і відповідального за прийняття товару співробітника (у великій роздрібній торгівлі це завскладом).

Невелике уточнення – workabox використовують не тільки тоді, коли товар оглянутий та перерахований. Створіть чернетку, внесіть всі необхідні дані заздалегідь. Їх завжди можна відкоригувати, поки документ не переведений в статус «Завершений». До цього документ ніяк не впливає на залишки. Він стане таким тільки після прийняття товару.

Операція приходу товару займає всього півхвилини.

У разі браку або якихось не стикувань в партії, повернення товару постачальнику оформляється аналогічно.

Зверніть увагу, що всі дії (після завершення) відразу ж відображаються в сервісі workabox. Менеджер в офісі бачить, що товар надійшов на склад і прийнятий. Значить, вже можна оформлювати переміщення товару в магазини.

Теорія проста. Подивіться, як це виглядає на практиці!

peremeshenie-tovara1-sklad.jpg

Внутрішнє переміщення товарів, інвентаризація в workabox

Закупівля товару завершена, він вже на складі. Далі на нас чекає внутрішнє переміщення товарів. До цього функціоналу ви звертаєтеся в наступних випадках:

  • Переміщення товару між складом і магазином (причому в обидві сторони).
  • Переміщення товару між складами.
  • При переміщенні товару ви вказуєте відправника і одержувача (наприклад, Склад № 2 на вул. Миронова - магазин на пр. Миру) та осіб, відповідальних за відправку та отримання. З довідника товарів вибираєте відповідний товар, вказуєте кількість. Все! Залишилося тільки роздрукувати видаткову накладну та укомплектувати товар для відправки.

    Це легко зробити. Ви за секунди імпортуєте в сервіс workabox налаштовані під вашу роздрібну торгівлю шаблони документів. Коли друкуєте, просто оберіть потрібний шаблон.

    На іншому «березі річки» одержувач приймає, таким же чином, товар і роздруковує вже прибуткову накладну. Знову це займає секунди.

    Як тільки операції виконані в workabox, товар відразу ж стає на облік у торговій точці і готовий до реалізації.

    Виникає питання: а а як дізнатися, якому магазину скільки і який товар відправляти зі складу ? Для цього в workabox існує розділ «Запаси», в ньому пункт «Внутрішні замовлення». Це заявки, які магазини відправляють в офіс. А менеджер в офісі на підставі таких заявок формує одине загальне замовлення постачальнику.

    Коли товар надійшов на склад, менеджер просто заходить в workabox, формує переміщення товару зі складу на підставі заявок. Все дуже просто.

    Іінвентаризація

    Окрема тема - інвентаризація в workabox. Вона може бути повною або частковою та проводитися як на складі, так і в магазині (все це ви обираєте в workabox). Є два варіанти інвентаризації:

    • Ручна. Коли відображена вся номенклатура, ви по черзі відмічаєте одиниці товару.
    • Автоматична. Коли ви просто «йдете» по рядах зі сканером штрих-кодів, а workabox автоматично фіксує наявність товару, і видає наприкінці порівняння обліку і факту.

    По закінченні роздруковується інвентаризаційна відомість. Всі складські процеси в workabox максимально спрощені для зручності, але при цьому супроводжуються УСІМА необхідними звітними документами.

Зареєструйся

Щоб вже сьогодні почати безкоштовно
впродовж 14 днів користуватися workabox