Прихід товару від постачальника

Прихід товару в workabox оформляється через меню «Закупівлі» - «Прихід товарів від постачальників». Після заведення документу, внесені дані можна редагувати. А для того, щоб товар відобразився на залишках документ слід перевести в статус «Завершений».

Рекомендується відразу вказувати постачальника, оскільки цей параметр в подальшому може стати в нагоді. Для цього існує меню «Постачальники».

Повернення товару постачальнику

При необхідності повернути товар постачальнику, створюється документ повернення: «Закупівлі» - «Повернення товарів постачальникам», додається товар. Після збереження документ необхідно перевести в статус «Завершений».

Оформлення повернення грошей виконується окремо за допомогою документів «Вхідних платежів», меню «Гроші».

Списання

Після проведення інвентаризації або в процесі операційної діяльності може виявитися, що фактичні залишки менше розрахункових. У такому випадку різницю списують відповідним документом.

Кожен факт списання повинен піддаватися перевірці і аналізуватися.

Внутрішні переміщення товарів

При необхідності поповнити запаси на торговій точці, можна скористатися переміщенням товарів всередині підприємства: з іншого магазину або складу. Товар не завжди можна швидко замовити у постачальника, тому ефективніше доставити продукцію з іншого торгової точки.

Створити документ переміщення просто: меню «Запаси» - «Переміщення товарів між складами».

Замовлення (внутрішні та зовнішні)

Внутрішнє замовлення призначене для замовлення товару в торгову точку. Внутрішні замовлення, як правило, обробляються менеджером зі закупівель в офісі. Для формування замовлення співробітник магазина може скористатися автоматичним інструментом «розрахунок замовлення».

На основі отриманих внутрішніх замовлень можна сформувати замовлення постачальнику або створити документ внутрішнього переміщення товарів.

Для оформлення замовлення постачальнику повинні бути заведені «Постачальники» в меню «Закупівлі».

Інвентаризація

«Інвентаризації» - пункт в меню «Запаси» і одночасно зручний спосіб контролювати стан товарних залишків..

workabox підтримує повну і часткову інвентаризацію. Крім інвентаризації через веб-інтерфейс, той же процес легко провести за допомогою каси.

Використовуйте сканер штрих-кодів, щоб додати в документ інвентаризації всі товари в магазині.

Виробництво

«Технологічні карти» в workabox описують процедуру створення будь-якого товару (готової продукції) з інших товарів (матеріалів). А за допомогою «виробничих операцій» виконується безпосередньо облік виробленої продукції, розрахунок її собівартості і списуються витрачені матеріали.

Завжди задавайте вартість виробництва продукції за наявності такої, щоб надалі звіти про результати операційної діяльності були більш інформативними.

Зареєструйся

Щоб вже сьогодні почати безкоштовно
впродовж 14 днів користуватися workabox