WORKABOX ВІД А ДО Я: підручник для початківців

Перед вами збірка детальних інструкцій. Про те, як швидко запустити облік свого роздрібного підприємства. Як уникнути типових помилок рітейлера. На що звернути увагу при використанні продукту. Маса фішек і корисних хитрощів від професіоналів.

Підручник workabox, читайте online! А також дивіться відео уроки!

19. FAQ

19.1. Чому адміністратор, який закріплений за головним підрозділом, не може увійти в додаток workabox.касса?

19.2. Новому співробітнику не прийшов пароль для входу в workabox.

19.3. Не виходить почати торгівлю, оскільки програма не знаходить товари в касі, які були внесені в базу.

19.4. Не виходить здійснити винос грошей з каси, сума не зменшується.

19.5. Виникають труднощі з імпортом товарів в номенклатурний довідник.

19.6. Як здійснити продаж у додатку workabox.касса після того, як був сформований чек?

19.1. Чому адміністратор, який закріплений за головним підрозділом, не може увійти в додаток workabox.касса?

Справа в тому, що користуватися додатком workabox.касса може тільки співробітник, закріплений за магазином. Тобто вам необхідно просто зареєструвати в системі ще одного співробітника і виставити йому в сервісі права касира при цьому закріпивши за потрібною торговою точкою. Зробити це можна навіть при мінімальному тарифному плані. Відповідно, при запуску workabox.касса потрібно вказувати дані цього нового співробітника.

19.2. Новому співробітнику не прийшов пароль для входу в workabox

Перевірте, чи заповнене в картці співробітника поле «e-mail». Можливо, що це не було зроблено при реєстрації. І якщо електронна адреса була внесена пізніше або була вказана невірно, то збережіть зміни і натисніть на кнопку «Відновити пароль».

Інколи виникає і така ситуація, коли пароль не приходить на вказану поштову адресу. У такому разі його власникові варто перевірити папку «Спам» або ж скористатися іншим поштовим сервісом.

19.3. Не виходить почати торгівлю, оскільки програма не знаходить товари в касі, які були внесені в базу

Така помилка виникає через те, що керуючий магазином або продавець не застосував ціни. Переконайтеся, що у вас на полицях виставлені актуальні цінники, потім зайдіть в меню «Управління» - «Ціни» і натисніть кнопку «Застосувати ціни». Після цього не тільки зміняться ціни на товари, а й стане можливою торгівля новими найменуваннями, які до цього сприймалися системою як такі, що мають нульову вартість, а значить неприпустимі до торговлі.

19.4. Не виходить здійснити винос грошей з каси, сума не зменшується

Після того, як касир здійснив процедуру виносу розмінної монети на касовому місці, сума готівки при цьому ніколи не зменшується відразу ж, але в системі створюється прибутковий касовий ордер. Необхідно, щоб співробітник з відповідними правами (наприклад, старший касир) зайшов через веб-інтерфейс в меню «Гроші» - «Внутрішні переміщення грошових коштів»», обробивши новий документ, і виставив йому статус «Завершений». Тільки після цього гроші переводяться в головну касу магазину, а сума на касовому місці зменшується.

19.5. Виникають труднощі з імпортом товарів в номенклатурний довідник

Проблеми з імпортом з Excel завжди виникають тільки з однієї причини: файл не був приведений до належного вигляду. Для того щоб уникати таких проблем, слід в точності скопіювати всі назви колонок з шаблонного файлу (його можливо завантажити прямо з вікна імпорту).

Також файл Excel може містити порожні або приховані рядки, асортимент, що повторюється їх потрібно позбутися. Необхідно, щоб всі дані знаходилися на одному першому аркуші, який, в ідеалі, повинен бути і єдиним. Тобто перед початком імпорту ретельно перевірте наявний файл Excel.

Якщо номенклатура імпортується перший раз, то в якості ідентифікатора використовується «Код постачальника», колонка «Код» видаляється зі зразка і обов'язково вказується відповідний постачальник. При внутрішньому ж використанні документів (наприклад, списання товарів) підприємство використовує вже власні коди і можна вказувати будь-якого постачальника. Це поле не повинно залишатися порожнім, але й важливої ролі вже не грає.

19.6. Як здійснити продаж у додатку workabox.касса після того, як був сформований чек?

Після того, як був сформований чек, щоб почати процедуру оплати, досить просто клікнути на поле «Разом». Воно містить інформацію про кінцеву вартость (прямокутник в лівому верхньому куті). Це призведе до відкриття форми оплати.

Залишити відгук

Щоб ​​залишити коментар необхідно авторизуватися або зареєструватися.