WORKABOX ВІД А ДО Я: підручник для початківців

Перед вами збірка детальних інструкцій. Про те, як швидко запустити облік свого роздрібного підприємства. Як уникнути типових помилок рітейлера. На що звернути увагу при використанні продукту. Маса фішек і корисних хитрощів від професіоналів.

Підручник workabox, читайте online! А також дивіться відео уроки!

16. Інтеграція з сервісом InSales

16.1. Можливості сервісу InSales

16.2. Налаштування інтеграції

16.3. Создание структуры и начальное наполнение номенклатурного справочника

16.4. Обмін та синхронізація

16.1. Можливості сервісу InSales

На сьогоднішній день SaaS-сервіс InSales вважається однією з найпопулярніших платформ для створення інтернет-магазинів. Її перевага полягає в простоті розгортання - можна буквально в кілька кліків мишкою створити інтернет-магазин практично будь-якого масштабу. Тобто відпадає необхідність у розробці власного механізму і подальшої його підтримки. А значить, немає потреби в утриманні додаткового персоналу.

InSales - досить гнучка система, що дозволяє використовувати як шаблонний дизайн, так і власну розробку. Через веб-інтерфейс користувач може налаштовувати різні способи оплати, додавати товари, редагувати їх властивості та багато іншого. Також слід зазначити, що сервіс InSales представлений трьома національними платформами: російською, українською та казахською.

Але якою б зручною не була б платформа InSales для швидкого створення інтернет-магазинів, вона не має достатньо гнучкого механізму для управління складним номенклатурним довідником. Справа в тому, що в ній відсутній повноцінний товарний і грошовий облік, мова йде фактично про вітрині. Мається на увазі, що управління номенклатурою здійснюється будь - якими іншими засобами.

Наприклад, можна скористатися Microsoft Excel, але тоді вам доведеться здійснювати багато процедур вручну. Якщо магазин працює з солідною кількістю різноманітної номенклатури, краще використовувати для обліку сервіс workabox, в якому всі процедури автоматизовані.

Можливий і такий варіант: вже працююча мережа офлайнових магазинів, що використовує workabox, почала розширення в бік інтернет-торгівлі. Першим кроком для реалізації даних планів стане реєстрація в InSales, а потім налаштування взаємодії між платформами.

16.2. Налаштування інтеграції

Налаштувати інтеграцію можливо через пункти «Налаштування» - «Партнерські сервіси». У вікні, необхідно вибрати InSales (включити інтеграцію), після чого скористатися кнопкою «Змінити».

Першочергове налаштування InSales зводиться до введення даних, необхідних для доступу до InSales через API (URL, ідентифікатор, пароль). Ці дані можна дізнатися, зайшовши в свій кабінет в InSales, перейшовши по меню «Додатки» - «Розробникам» і згенерувавши там ключ доступу. Потім, в налаштуваннях workabox необхідно вказати якому з РТТ відповідає інтернет-магазин, додати товар (попередньо створивши його) з номенклатурного довідника workabox, який відповідатиме позиції «Доставка» в замовленні. Останнє необхідне, оскільки система не має спеціалізованих інструментів для обліку доставок.

Після того, як всі дані вказані, натисніть «Зберегти». Якщо всі дані були введено коректно, і інтеграція відбулася без проблем, то буде видане повідомлення «Дані успішно збережені». Якщо ж видається повідомлення про помилку, то найімовірніше дані були вказані невірно.

16.3. Создание структуры и начальное наполнение номенклатурного справочника

Необхідно, щоб структури номенклатурного довідника в workabox і InSales були ідентичні. Причому як на рівні товарних груп, так і їх атрибутів. Подробиці як працювати з НС розписані в розділі «6. Товарний (номенклатурний) довідник».

Процедура запуску операції по створенню в InSales структури НС, аналогічна тій, що використовується в workabox. Вона здійснюється з форми налаштування інтеграції. Після того, як ця процедура була завершена, користувачеві буде запропоновано завантажити товари з їх зображеннями і цінами, а також залишками.

Згодом, якщо структура НС в workabox була змінена, така ж процедура автоматично відбудеться і в InSales.

Тут важливо відзначити, що у зв'язку з деякими обмеженнями структури номенклатурного довідника в InSales, структура НС задається з використанням лише деяких атрибутів товарів в workabox. При передачі даних використовуються тільки їх значення.

Атрибути і типи атрибутів в InSales та їх відповідність з workabox:

Атрибути:

  • Назва товару (рядок) - Назва моделі.
  • Короткий опис (текст) - Властивість користувача «Короткий опис» (тип - текст). Створюється користувачем самостійно.
  • Повний опис (текст) - Властивість користувача «Повний опис» (текст). Створюється користувачем самостійно. Відповідність визначається за назвою властивості.
  • Категорія товару на складі (посилання на відповідне найменування) - Група товарів, до якої належить дане найменування.
  • Артикул (рядок) - Артікул. У тому випадку, якщо в workabox задано відразу кілька артикулів, використовується той, який йде першим за списком.
  • Ціна (число, 2 знака після коми) - Ціна з поточного прайс-листа.
  • Залишок (число, 3 знаки після коми) - облікова кількість на об'єкті обліку.
  • Стара ціна (число, 2 знака після коми) - Для інтеграції не використовується.
  • Закупівельна ціна (число, 2 знака після коми) - Для інтеграції не використовується.
  • Вага (число, 3 знаки після коми) - Для інтеграції не використовується.

Типи атрибутів (властивості користувача товарів):

  • Параметри товарів (довідник рядків; по цьому атрибуту може здійснюватися пошук товарів у списку) - призначені для користувача властивості, що мають тип «Довідник» і встановлені ознаки «Використовувати для пошуку» і «Відображати на вітрині».
  • Властивості товарів (довідник рядків; атрибути, що визначають модифікації одного і того ж товару, наприклад, розмір) - призначені для користувача властивості, що мають тип «Довідник» і встановлені ознаки «Модифікатор» і «Відображати на вітрині».
  • Додаткові атрибути (рядок або текст; службові атрибути, що не відображаються на вітрині InSales, але доступні співробітникам інтернет-магазину та використовуються для службових цілей) - для інтеграції не використовується.

16.4. Обмін та синхронізація

При роботі між workabox і InSales відбувається обмін даними, який проводиться автоматично після здійснення тієї чи іншої події. Під подіями мається на увазі додавання нових найменувань, зміна вже існуючих, замовлення товару і т. тощо.

При цьому від workabox в InSales передаються такі дані, як структура номенклатурного довідника, товари з цінами та зображеннями, облікові залишки товарів. Спочатку передаються дані тільки про ті товари, вартість яких відмінна від нуля. Згодом, якщо ціну було обнульовано, то такою ж вона стане і в InSales. В свою чергу в workabox передаються дані про замовлення.

Синхронізація з боку workabox може включати в себе синхронізацію властивостей товарів, зображень, а також залишків і цін. Процес запускається автоматично, коли відбуваються такі дії, як зміна ціни, редагування властивостей товару з відмінною від нуля вартістю, зміна його зображень. Неважливо, чи були ці процедури проведені вручну або шляхом імпорту з файлу Excel. Також на синхронізацію впливає робота з документами, що впливають на залишки товарів:

  • Прихід товарів від постачальника;
  • Повернення товарів постачальнику;
  • Внутрішні переміщення товарів;
  • Списання товарів;
  • Повернення товарів від покупців;
  • Продаж товару.

Тут слід зазначити, що синхронізація буде запущена тільки в тому випадку, якщо мова йде про документ, що отримав статуси, відмінні від «Введено» або «Архів» та має відношення до РТТ, яка зареєстрована для роботи з інтернет-магазином.

З ініціативи користувача можлива також синхронізація, яка здійснюється з форми налаштування інтеграції з InSales. Така можливість може бути корисна в разі виникнення помилки при автоматичній синхронізації. При невдалій синхронізації системою створюється список товарів, дані про які так і не були передані. Їх можна буде синхронізувати пізніше, в ручному режимі. Синхронізація з боку InSales виконується за однією з подій, що генеруються системою. Це може бути створення замовлення, його редагування або видалення.

Як тільки в InSales був створений замовлення, він також створюється і в workabox, в «замовленні від покупця» (див. «11.4. Замовлення від покупця і резервування товарів») і йому присвоюється статус« Введений ». Параметри при цьому виглядають наступним чином:

  • РТТ - Інтернет магазин;
  • Каса - Торгова каса даної РТТ;
  • Тип оплати - Готівкові;
  • Номер документа - символ «З» і номер замовлення в InSales.

Стан «Завершене» документ отримає тільки після того, як замовлення в InSales буде переведено в стан «Доставлене», а статус оплати - в «Оплачено».

Залишити відгук

Щоб ​​залишити коментар необхідно авторизуватися або зареєструватися.