WORKABOX ВІД А ДО Я: підручник для початківців

Перед вами збірка детальних інструкцій. Про те, як швидко запустити облік свого роздрібного підприємства. Як уникнути типових помилок рітейлера. На що звернути увагу при використанні продукту. Маса фішек і корисних хитрощів від професіоналів.

Підручник workabox, читайте online! А також дивіться відео уроки!

14. Робота з Екранами

14.1. Призначення Екранів

14.2. Особливості використання Екранів

14.3. Загальні налаштування Екранів

14.4. Налаштування шаблонів

14.5. Внутрішні налаштування додатку

14.6. Підключення Екранів

14.1. Призначення Екранів

Як показує статистика, більшість покупців у звичайних магазинах воліють не звертатися до продавців-консультантів. Причин тому багато. Одні покупці (особливо чоловіки) не люблять спілкуватися, інші побоюються, що продавець просто не зможе їм допомогти або надасть невірну інформацію. У великих магазинах з великою кількістю покупців проблема ускладнюється ще й тим, що знайти в потрібний момент вільного консультанта не завжди буває просто.

Але в наш час високих технологій куди простіше перекласти всі ці обов'язки на спеціальні пристрої. І система workabox надає своїм користувачам можливість використання так званих Екранів. Це нескладне, з технічної точки зору, обладнання в будь-який момент і без помилок готове надати всю необхідну інформацію про товар. Наприклад, вартість, наявність в даній точці, представлені розміри, кольори і т. п. Також ці пристрої можна задіяти для показу рекламних повідомлень, складання списку бажань, виклику консультанта і багато чого іншого.

По суті, Екран - це просто комп'ютер, на який встановлено спеціальне програмне забезпечення. Він може бути оснащений сенсорним дисплеєм, а при необхідності ще й сканером штрих-кодів. Завдяки останньому користувач зможе отримувати інформацію про продукт, не займаючись пошуком по назві або типу, а просто прочитавши його штрих-код.

Управляти Екраном можливо через спеціальне програмне забезпечення, що одержує всю необхідну інформацію з бази даних підприємства. Таке обладнання не обов'язково встановлювати на території магазину, воно може розташовуватися де завгодно.

14.2. Особливості використання Екранів

Додаток «Екран» простий в установці та налаштуванні він може використовуватися на комп'ютерах, що працюють під управлінням Windows. При цьому від пристрою не потрібна висока продуктивність, більш ніж достатньо системи на основі процесорів Intel Celeron молодших моделей. Головне - забезпечити стабільне підключення до Інтернету. За відсутності зв'язку додаток працювати не буде.

Додаток «Екран» має інтерфейс, адаптований для сенсорних моніторів, хоча можна підключити також клавіатуру і мишу. Інтерфейс програми можна адаптувати під інтер'єр магазину або фірмовий стиль мережі, додати логотип компанії. На екран виводяться не тільки дані про товари, але ще й інформація про їх кількість, наявності в даній торговій точці або взагалі в мережі магазинів. Інформація про вартість товарів береться з спеціально підключеного прайс -листа (див. «9. Ціноутворення» и «14.3. Загальні налаштування Екранів»).

Всю інформацію про товари і товарних групах Екран отримує з номенклатурного довідника (див. главу «6. Товарний (номенклатурний) довідник»). Чим докладніше буде інформація про товари - тим краще.

Порада. Для того щоб Екрани дійсно були корисними, необхідно всі товари і товарні групи супроводжувати відповідними зображеннями. Якщо зображення відсутнє, то замість нього буде виводитися спеціальна «заглушка», вид якої можна визначити самостійно.

Підтримується і робота зі сканером штрих - кодів. Ну і, звичайно ж, передбачена можливість показу рекламних повідомлень.

14.3. Загальні налаштування Екранів

На відміну від POS.workabox, додаток Екран має не тільки внутрішні налаштування. Загальні налаштування, єдині для всіх Екранів підприємства, здійснюються за допомогою веб-інтерфейсу, через меню «Екрани» - «Налаштування ».

У вікні, в закладці «Налаштування», користувач може вибрати схему кольорів, завантажити зображення-заглушки для товару і товарної групи.Можна завантажувати зображення розміром до 500 КБ, форматів jpg, gif або png. Якщо екран встановлений не в РТТ, то вказуємо прайс-лист, з якого будуть братися ціни. Інакше дані про ціни беруться з ПЛ того магазину, в якому використовується обладнання.

У пункті «Час бездіяльності, сек.» Вказується час, протягом якого зберігається викликана користувачем інформація. Якщо за вказаний часовий проміжок не виконуються ніякі дії, то відкривається інформаційне вікно з питанням, чи знаходиться користувач біля екрану. Якщо відповідь на нього так і не буде отримана, то відбудеться автоматичне перемикання на головний екран.

Чи потрібно відображати товари, які є в номенклатурному довіднику, але в даний момент відсутні в наявності? Це необхідно вказати в пункті «Відображати товари, відсутні в мережі».

Що ж до пункту «E-mail для зворотного зв'язку», то в ньому вказується адреса електронної пошти, на яку будуть відправлятися скарги та пропозиції клієнтів.

14.4. Налаштування шаблонів

Щоб не налаштовувати оформлення кожного окремо взятого Екрану, створюються спеціальні шаблони, які потім можна використовувати необмежену кількість разів. Ця процедура проводиться через меню «Екрани» - «Шаблони». При бажанні можна створити одразу кілька шаблонів, для кожного з екранів.

Все робиться в кілька кроків:

Крок 1: задаємо ім'я шаблону і натискаємо на кнопку «Створити сітку».

Крок 2: виставляємо розширення екрану і натискаємо «Застосувати».

Крок 3: вказуємо кількість стовпців, головне поле і т. П. Ці параметри можна змінювати в подальшому. Після натискання «Застосувати», відкриється графічний конструктор сітки.

Крок 4: у готовій сітці можна розміщувати віджети довільних типів. Це може бути випадковий товар або група товарів, посилання на веб-сторінку і т. п. При виборі потрібного типу віджета відкриється додатковий набір налаштувань. Так, якщо вибрати «Каталог», то система запропонує визначити, чи повинно на місці цього поля відображатися зображення або відео, якого розміру повинна бути поточна комірка, які на ній будуть написи. Всі ці параметри можна змінювати в будь-який час. Кнопка «Очистити всі елементи» скидає всі налаштування

Після того як шаблон готовий, не забудьте скористатися кнопкою «Зберегти».

Створювати нові шаблони можна з вже наявних. Для цього відкривається зразок, вибирається кнопка «Створити», а потім вказується «Копіювати поточний».

Шаблони можуть мати два стани: «Введено», коли він використовується, і «Архів», коли він вже не потрібен. Редагування параметрів можливо в обох станах.

14.5. Внутрішні налаштування додатку

Основні налаштування Екраів здійснюються через веб -інтерфейс. Однак існують також і деякі додаткові налаштування, які здійснюються безпосередньо з самого обладнання Екрана. Доступ до них здійснюється натисканням кнопки F11. Після чого співробітник, що володіє правами налаштування Екранів (див. главу «5.3. Права доступу та групи користувачів»), повинен буде ввести свій логін і пароль.

У вікні налаштування можна включити або відключити анімацію (наприклад, якщо використовується зовсім слабке або застаріле обладнання, то краще відключити), задати розмір шрифту і відкалібрувати сканер штрих - кодів, якщо такий підключений.

14.6. Підключення Екранів

Для того щоб зареєструвати в системі новий екран (підключити його), необхідно скористатися меню «Екрани» - «Список», після чого відкриється вікно що містить довідник екранів (якщо такі вже були зареєстровані в системі).

При створенні нового екрану (кнопка «Створити») необхідно вказати його назву, мову інтерфейсу і шаблон. Якщо обладнання встановлюється в магазині, то потрібно також вказати і його. У такому випадку вказувати прайс-лист не обов'язково, буде автоматично задіяний той же, який використовується в даній РТТ. Якщо ж обладнання використовується поза магазину, то вказати ПЛ потрібно обов'язково.

В пункт «E-mail консультанта» вноситься електронна пошта, на яку буде відправлятися повідомлення, що сигналізує про те, що користувач натиснув на екрані кнопку виклику консультанта. Вказати можна не тільки особисту адресу, але і електронну пошту від стільникового оператора, призначену для автоматичної відправки SMS.

Після того, як буде натиснута кнопка «Зберегти», з'явиться пункт «Встановити екран», через який можна завантажити файл для установки. Зробити це повинен фахівець з установки екранів.

Якщо ж згодом вирішено буде відключити Екран, то для цього буде потрібно скористатися кнопкою «Видалити лінк». При цьому раніше встановлений екран не зможе з'єднатися з сервером, але знову буде доступне посилання для установки нового пристрою.

Тарифним планом враховуються тільки екрани, які мають статус «Введений» (встановлюється автоматично при створенні).

Залишити відгук

Щоб ​​залишити коментар необхідно авторизуватися або зареєструватися.